Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

søndag 8. januar 2012

Art Journal med pan pastel

I ettermiddag og i kveld har jeg endelig fått lekt litt med Pan Pastels i min Art Journal.
Det ble litt juletema siden jeg ennå ikke har kastet ut jula. Det skjer heller ikke før 20.dagen :)


På bakgrunnen har jeg brukt notestempel, et tekststempel med juleevangeliet og et med julekrybben. Jeg stemplet med stempelpute uten farge.
Grønne og brune farger i Pan Pastel.
I tillegg har jeg brukt hvit maling, rød akrylmaling og glimmermist silver.
.Spellbinders julekuler stanset ut i papir fra et ukeblad og hatt på decoupage-lim.
Noen klistremerker, stjerner, punchinella og svart tusj.
Og så har jeg tatt bildet i mitt fototelt, som også må testes ut.
Ønsker alle en flott og kreativ ny uke :)

5 kommentarer:

Yvonne sa...

Flotte sider med masse kliss & klæsj. Jeg er imponert over alt du har brukt her. Kan tenke meg du også har kost deg med scrappingen din :)
Ja, og så lurte jeg på en ting, hvor har du kjøpt lysteltet ditt? Jeg hadde en link til det engang, men den forsvant når harddisken røyk...

Bettina L. sa...

Så flott side Bodil. Stilig effekt med pan pastel og maling. Herlig med juletema uansett da synes jeg;) Klem

Lambi sa...

Hei Bodil! Så herlige sider! Kan se at du har kost deg her ja! Morsomt å eksprimentere litt og klisse! :) Jula varer til 20.dag jul hos meg også! Veldig koselig det! :) Klem

Aquarell sa...

Fantastisk flott AJ side. :)

bestevenn sa...

Kjempefin og nydelig side du har laget. Så utrolig mye du holder på å eksperimentere med for tiden! Og fint blir det. Ønsker deg en fin uke.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails