Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

mandag 9. januar 2012

Art Journal i dag også :)

Jeg måtte bare lage et par sider til i AJ boka mi i dag. 
Det er gøy å være en fri kunstnersjel, hahahaha......

 
På disse har jeg brukt et gammelt noteark og en bit svart tegnepapir som jeg har brukt notestempel på. 
Pan Pastell i turkis og rosa.
Akrylmaling i gul, hvit, rød og brun.
Glimmermist mustard seed.
Hvit penn og svart tusj. 
Pusur, stjerner og tekststrimler er klippet ut av en gammel skoledagbok jeg fant på loftet.

Ha en fin kveld :)

3 kommentarer:

Toi9 sa...

Så herlig!!
Ble skikkelig glad å se på disse sidene :) Så stilig med pusur :=D

Ha ei fin uke :)
Klem

Mona Evy sa...

Kjempe herlig!

Bettina L. sa...

Dette ble skikkelig stilig Bodil. Liker godt hvordan du har designet sidene med noteark og pusur. Vi liker jo pusur vet du. Superkreativt. Klem

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails