Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

mandag 26. desember 2011

dagbok 25. desember

Her kommer dagboksiden for i går.
Det er godt å kunne slappe av og kose seg i jula :)


Grønn kartong - Bazzill
Mønsterark - KaiserCraft og Karen Marie Klip
Spellbinders Grand, Sizzix og TH dies.
Distress ink gathered twigs
Korrekturlakk
Juleklistremerke med fugler.
Bånd og epoxy pebbles med glitter
Gull bling - Nille
Bilde klippet ut av et gammelt blad


Ønsker alle en fortsatt God Jul :)

7 kommentarer:

May Britt sa...

Flott side:))

ønsker deg og dine en fredelig romjul

Jule klem fra maya

Aquarell sa...

Så koselige sider, og superflotte julegaver du hadde fått. :)
Kos deg videre i jula. :)

Anne-Eddie sa...

Flott dagbokside !
Klem fra Anne-Eddie :)

UlrikaT sa...

Så koseligt ni har det! :)
Jeg er imponerad over så masse fine scrappeting du har fått i julegave!
Klem/
Ulrika

Cathrin sa...

Fikk hjelp hos en reddende engel, så etter ca 10 min var den tilbake. Takk og lov, kjente jeg begynte å bli veldig stresset her. Så nå står bare en liten opprydningsjobb igjen, fikk tilbake endel blogger som ikke er i bruk lenger også. Menmen, bedre det enn ingen blogger! :o)
Ha en fortsatt flott romjul og takk for alle koselige kommentarer som du legger igjen!
-klæm-

Gitte sa...

Nogle rigtig flotte sider fra jeres juledage. :)
Det lyder til at I havde en rigtig dejlig jul.
Du må ha' en rigtig god dag
Klem Gitte

Anonym sa...

Det är din härliga dagbok som inspirerat mej till mitt vecka-för-vecka-2012 album! Dina sidor är så härliga :-) Kramiz Kada

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails