Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

onsdag 14. desember 2011

dagbok 13.desember og kalenderpakke 14.

Gårdagens side i dagboka kommer her.
Godt med alt som er unnagjort og nå er juleposten på vei til de som vi må sende til.
Miffa synes det er spennende å følge med og fant en fin sitteplass oppå Big shot Pro maskina mi og der satt hun til jeg var ferdig med å pakke inn det som skulle sendes.


Mønsterark - Basic Grey
Tall og klær - QK
Stempel - Basic Grey, Ladybug&Friends og ukjent
Pakker - Nille


I dagens Kalenderpose fikk jeg dette :)


Ha en fin dag alle sammen :)

9 kommentarer:

Eva Helen sa...

Så masse fint du fikk i kalenderen.Den kommer godt med til denne herlige hobbyen

Klem Fra Eva Helen

Bea sa...

Hihi, Miffa er da bare helt skjønn da, som vil være med alt som skjer :o)

Ha fortsatt en fin førjulstid

Klem fra Beate

Knerten sa...

HErlige Miffa, det må da vel være like før hun lager en LO snart, nå, vel ? Ha ha :-)
FLott dagbokside, og enda lekrer kalendergave, nydelig den blonden du fikk :-)

Lenas kort sa...

Flott side :-) Minner meg på att jeg fremdeles har noen julekort som må sendes! Ha en fin kveld :-)

Pia sa...

super flot side og den kat er da bare så skøn
knus Pia

Aquarell sa...

Så flink du har vært å fått juleposten avgårde. Jeg er ikke helt der enda... Men skal gjøre en innsats i kveld og i morgen. :)
Flott kalenderpakke igjen. :)

Lambi sa...

Så flott LO! Det er litt kos å sende av sted julegaver synes jeg! Da har man jobbet med å finne noe fint å gi bort...også sender man de avsted og håper at mottakerne blir glad. Jeg setter iallefall stor pris de jeg får tilsendt i posten...Er litt ekstra kos å gå i postkassen i desember! :) Klem

Sissel sa...

Enda en flott side i boka di, nå er det ikke mange sidene igjen.
Miffa ser ut til å være med der det skjer, mye godt selskap i en katt.
Blomstene i adventskalendergaven din var nydelige, tror jeg trenger noen sånne :)
Klem Sissel

Connie sa...

Nydelig side og masse deilig snadder i kalenderen din :O)

Virker som du er helt i rute med alt.

Klem connie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails