Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

onsdag 16. november 2011

dagbok 15. november

Det er noen som spør om jeg skal fortsette med dette prosjektet til neste år og til det må jeg si at det skal jeg ikke :) Dette har vært moro, men det er mange timers arbeid bak disse dagbøkene og jeg synes ikke jeg har fått tid til å scrappe så mange LOer som jeg har hatt lyst til utenom dette prosjektet, så derfor skal jeg prioritere LOer neste år. Har jo hundrevis av bilder å ta av, både gamle og nye :)
 
Men nå var det dagboksiden for i går :)
Endelig har jeg fått rotet meg til å montere strikkesettet til mitt barnebarn :)


Mønsterark - DCWV
Diverse rester
Spellbinders rammer
QK figurer og tall

Her er det kuldegrader og rim på bakken og trærne og sola titter fram :)
Ha en flott dag alle sammen :)

4 kommentarer:

Cathrin sa...

Heldig barnebarn du har som har en bestemor som er så flink å strikke, blir superglad når 5 åringen får hjemmestrikk siden jeg absolutt ikke kan denne kunsten selv. :o)
Skjønner deg godt når du velger å ikke fortsette med dagbok til neste år, er mektig imponert over det arbeidet du har lagt ned i disse bøkene til nå. Men nå er det ikke lenge igjen, så stå på! :o)
Den borden du kommenterte på toffifie-eskene mine er fra Nellie Snellen, var to ulike i en pakke og jeg mener prisen også var overkommelig.
Ha en fortsatt flott uke, og lykke til videre med dagbøkene!
-klæm-

Anne-Eddie sa...

Knall fin side. Liker å strikke jeg og. Så mitt barnebarn på snart 3 år, får litt hjemmestrikket av og til.. Men det går mye tid til kortlaging da...
Klem fra Anne-Eddie ;)

Lenas kort sa...

Flott side og lekkert strikking :-)
Amalie er heldig som har så flink bestemor :-)

Knerten sa...

Her er strikkeprosjektet ferdig, ja ! Det ble så nydelig, Bodil :) Heldig, vesle Amalie, som har deg til bestemor. Flott dagbokside også, og jeg har stor forståelse for at du ikke harplaner om å fortsette med dette til neste år. Tiden er en ting, men det tar jo faktisk ganske mye plass også !
Ha en fortsatt fin dag.
Her skinner solen, og det er frost på bakken = vakkert !
Klem T.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails