Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

søndag 13. november 2011

dagbok 12. november

Ny side i dagboken min.
I går ble en lang dag på shoppingtur. Vi kjøpte mange, mange, mange  julegaver og måtte hvile oss litt med kafèbesøk. Nå gjenstår det å få pakket inn alt og det er jo nesten det koseligste :)
Utrolig så fort som dagene flyr avsted. I dag er det farsdag og om bare to uker er det 1. søndag i advent.


Mønsterark - Melissa Frances
Restebiter
Pakker, kopp, kringle og tall -QK
Stor tag - klippet for hånd
Liten tag - Sizzix
Eyelets
Brads
Pakkebånd
Distress ink vintage photo

Ønsker alle en fin søndag :)

7 kommentarer:

Pauline sa...

Så flott dagbokside, ble rent i julestemning av denne!! :-)
Hjelper vel på at "gubben" sitter og spiller julesanger på orgelet også...
Ønsker deg en riktig fiin søndag, klem!! :-)

Aquarell sa...

Føler jeg gjentar meg selv her inne i bloggen din, men du all verden så mye flott du har laget siden sist jeg var innom her! De kalenderposene dine er nydelige, og jeg misunner deg produktiviteten din.:)
Ha en fortsatt koselig søndag. :)

bestevenn sa...

Så flott da, allerede mange julepresanger på plass! Kjempefine dagboksider siden sist, og flott posekort til kalenderen din.

Anne Bente sa...

Smuk som altid.
Rigtig god søndag
knussss

Maggie sa...

Mye fint du har laget siden sist jeg var på besøk! Dagens dagbokside gir meg litt julestemning og et hint om at det er på tide å sette igang med julegaveinnkjøp :)

Gitte sa...

Endnu en flot side i din dagbog.
Hold op har I allerede styr på julegaverne, jeg er slet ikke begyndt at tænke på dem. Men der jo skønt at være i god tid, så man kan nyde juledagene.:)
Hvor er dine juleposer bare smukke. :)
Du må ha' en dejlig uge
Klem

Knerten sa...

Du er bare fantastisk, godt i gang med julegaver alt nå ?!?? Helt imponert, jeg :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails