Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

tirsdag 4. oktober 2011

Kalender-pose

Jeg har lagd enda en pose til adventskalenderen min.
Denne er til den 6.desember :)
Begynner å glede meg til adventstida jeg, hihi.....
Deltar med denne hos Heidishobbystuggu s oktoberutfordring- 3 like
Jeg har 3 like stemplede hjerter, 3 like juleblomster og 3 like sikksakkbånd.



Gråpapirpose
Hvit kartong
Mønsterark - Webster's Pages og Panduro
Kakeserviett - Kuttut
Doraline digistempel - Motivet
Tekst stempel - NSS
Hjertestempel - CC
Touch Markers
Distress ink barn door
MS kantpuncher
Spellbinders
Diverse bånd og blonder
Dombjeller - Kuttut
Juleblomster - Nille
Tall - QK
Glitterlim

Ha en fin kveld :)

12 kommentarer:

Hobbykroken sa...

Hei.
Så flotte adventsposer du lager, og en super ide og begynne med de nå!
Du har også så mange flotte dagboksider.

Klem fra Ann Kristin

Ann Kristin sa...

Denne var jo bare kjempesøt :)

Grethe sa...

Oooo... Så nydelig! Virkelig julekoselig. Og den herlige hjerteborden! Fantastisk!!

Hege sa...

Nydelig kalenderpose som virkelig oser av advents/jule glede:) Flotte detaljer og supersøtt stempel. Takk for at du deltar hos Heidis Hobbystuggu denne mnd. Klem:)

-Sanna- sa...

Du er jaggu driftig, Bodil.Kjempefine ting du lager.
Jeg har egentlig ikke kommet helt igang enda, jeg.
Jeg har jobbet hver dag i lange tider nå, det er så mye sykdom på jobb.
Men i dag har jeg hatt fri og da fikk jeg prøvd meg på den metalltapen.
Tror jeg må få meg litt utstyr for bla. lage litt fint mønster.
Kleeeeem...

Aquarell sa...

Nydelig kalenderpose. :)

Anonym sa...

Åååh gurimalla så lekker pose, herlige mønsterark og søtt motiv, nydelig fargelegging :)
Og flott dagbokside med kjente produkter, jeg har forresten jevnet fårikålen med rømme og johannesbrødkjernemel, det ble den beste fårikålen noensinne :)
Klem lill

Linda W sa...

Hei.
Flott advent pose, takk for inspirasjon:)

Merethe sa...

Så lekker adventspose. du er jo så effektiv og lager så mye lekkert.
Klem fra Merethe

Maggie sa...

Så herlige adventskalenderposer du har laget!
Flott forside på dagboken for oktober, også. Tøft med metallteip :)

Unknown sa...

Kjempe flot pose! Tusen takk for at du deltar i utfordringen hos HeidisHobbystuggu.

Winnie sa...

Nydelig pose takk for at du deltar hos HeidisHobbystuggu.
Klem Winnie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails