Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

fredag 7. oktober 2011

dagbok 6. oktober

I går ble det bursdagsfeiring og da måtte jo det bli tema for dagboksiden også.
Min brors to eldste har bursdag i disse dager og det måtte jo feires mens de er her på høstferie.
Bildet er tatt med mobilen i dårlig lys, så derfor ble det svart-hvitt bilde på denne siden.
Ser jeg har fått litt rusk på bildet under overlayen, men det får jeg ikke gjort noe med nå.


Papirer - Nille og Panduro
Overlay - CC
Ballong - puncher
Diverse 3D-stickers
 
Ha en flott dag alle sammen :)

4 kommentarer:

May Britt sa...

flott side:)

ha en god helg klem maya

-Sanna- sa...

Kjempeflott side.
Flott navn på guttungen. Behøver jeg si at det heter minstemann her i huset også ?
Forressten et stilig navn på hytta, eller er det kanskje plassen, som heter Sjåfram ?

Ellinore sa...

Flott Halloween kort og spennende boksider....Ha en fin helg i høstsola.....Klem.

Connie sa...

Nydelig side.
Ha en fin helg.
Klem:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails