Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

søndag 25. september 2011

dagbok 24. september

Her kommer gårdagens side i dagboken :)
Er det flere som opplever at blåfargen blir helt forskjellig fra det den egentlig er når dere har tatt bilder av det dere har lagd og lagt inn på dataen?????
Jeg finner ikke ut av dette og det ser da helt forferdelig ut.


Alle papirer er rester som lå på pulten.
Den brune som jeg har skrevet på fikk jeg i en gledessprederpakke.
Metallrammen har jeg vunnet.
Det røde eplet er stanset ut med QK.
Diverse diecuts og bånd.
MS puncher og Spellbinders.
Distress ink og Stickles star dust.

Ha en fin søndag alle sammen :)

4 kommentarer:

Bea sa...

Kjempefin dagbok-side, og jeg fikk plutselig lyst på kylling-vinger ;o) Litt upraktisk på en søndag, langt fra søndagsåpne butikker, men tar det med som middagstips til i morgen :o)

Ha en fin søndag, selv er jeg i full sving på scrapperommet, og kommer til å holde på her idag :o)

klem fra Beate

-Sanna- sa...

Det der med farger er ofte et problem, synes jeg.
Hvis du går inn til meg og ser det siste kortet, så er de blåfargene der helt lik originalen.
Men på det bildet jeg lagde av Siw, der er fargen mye skarpere enn det egentlig er....

Anne sa...

Det er et evig problem, og det kan være så enkelt som at det er kameraet som gjør det, pga lys og innstillinger osv. MEN; det kan også være skjermen din som er ukalibrert, at fargene den viser deg ikke er helt riktige. Det lærte jeg om som fotostudent, for det nytter ikke å finredigere bilder på en skjerm som ikke er kalibrert, da blir det helt feil igjen når det printes ut. Har du prøvd å printe ut bildene som du syns har feil farge, og sett om de er like feil i utprintet verson?

Jeg syns dagboksiden din var veldig fin uansett, så kos med en sånn liten "handleliste" over hva som skjedde. :)

Aquarell sa...

Så fin side! Har også litt problemer med farger som ikke er helt som de skal...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails