Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

lørdag 6. august 2011

Steampunk kort/tag

Det er en ny utfordring på gang i Papiravisen. Denne gang er det steampunk som er tema.
Dette må dere bli med på :)
Her er mitt bidrag til denne utfordringen.
 


Tag, bur, fugl, wish og tannhjul - TH dies
Visere - QK
Kartong - TH
Klokke klippet ut av mønsterkartong - TH
Plast/metall folie - ccHobby
Hyssing - ukjent
Rustne muttere - fra verktøykassa
Stempel - Basic Grey
Nøkkel og kjetting - fant jeg i en skuff
Distress ink vintage photo
Røde halvperler - Nille
Metallpynt spenne og blomst - Korthobby


11 kommentarer:

jannes hobbykrok sa...

Fantastisk kul tag!
Janne

Mim... sa...

Wow det var steampunk det!! riktigt rktigt läckert.
Ha det gott....

Berit sa...

WOW!! Denne var råtøff!! Mange flotte detaljer!!
Ha ei fin helg:)

Grethe sa...

Kjempestilig! Så flink du er!

Guri sa...

Knalltøff tag! Eg har også prøvd meg på denne stilen i helga. Skal legge den inn i bloggen i mårå.

Mona`s Bittelille Scrappekrok sa...

Knall-stilig tag. Du har gjort en kjempejobb med denne. God helg! Klem...Mona

Lenas kort sa...

Knall tøfft :-)

Gunn`s Kort sa...

WOW, denne tagen var bare supertøff! Klem:)

Toi9 sa...

Skikkelig stilig tag!!!
Fikk jammen meg lyst på "Wish" jeg nå, hihi :)Det var så stilig.

Ha en fin søndag :)
Klem Toini

Siv Anne sa...

WOW steampunk har du virkelig fått til.
Superherlig!

Knerten sa...

Å, så flott at du viser begge sidene av tag'en, Bodil (det er det ikke mange som gjør..). Riktig flott på begge sider, du mestrer visst alt du :-))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails