Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

tirsdag 30. august 2011

dagbok 29.august

Ny side i dagboken i dag også :)
I går dukket det opp to hester til, så nå er det 3 som går her. Jo da, de er her fremdeles.
Jeg tror de må ha kommet seg over elva på ett sted der det kan være litt grunt. Men det er jo rart eierne ikke ser at de er borte.
Jeg trodde hester skulle ha stell hver dag, selv om de går ute.
Men men..... jeg får da noe å skrive om i dagboka mi :)
Miffa som vanligvis stikker på loftet og gjemmer seg når det kommer noen ridende forbi her, ble med ut for å se på de i går. Bildet av henne på trestubben var så fint at jeg måtte ha det med. Det er da bare "limt" inn på bildet av hestene.


Mønsterark - Fancy Pants
Tape og blomst - Prima
Gjerde og katt - Silhouette
Hest i filt
Hestesko og tall i mosegummi.
Halvperler og bling - Nille

Ha en flott dag :)

5 kommentarer:

bestevenn sa...

Ja, her var det flere innholdsrike sider siden sist jeg var innom. Mye som skjer hos dere!! Så gøy med hestene. Og koselig med blomster ved postkassene. Ønsker deg en fin høst.

Anne sa...

Så mye flotte figurer osv du pynter med, du har liksom noe unikt for alt som skjer. :)

Anonym sa...

Så flott side og så nydelig bilde, genialt å få katten inn der midt i bildet :)Nydelig pyntet også :) Du imponerer stadig :)
ha en fin kveld :)
Klem Lill

Connie sa...

Nydelig:)
Klem Connie

Gunn`s Kort sa...

Nok en morsom og flott side fra deg:)
Du begynner kanskje som travtrener innimellom sidene dine nå:))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails