Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

tirsdag 16. august 2011

dagbok 15.august

Jeg oppdaget i går at mine favoritt-stempel er kommet som digi-stempel og da måtte jeg jo kjøpe et par av de for å teste de ut. Gjett om det skal bli flere av de da :)
Det blir dagboksider av slikt, selv om fargeleggingen ble litt misslykket.


Digi-mønsterark - Bearly Mine Design
Tape - 7gypsies
Stempel - Motivet
Blomster og rester av blingswirl - Prima
Spellbinders
Hjørner - DCWV
Tall - TH
Touch Marker Twin
Distress ink peeled paint

HA en fin og kreativ dag alle sammen :)

5 kommentarer:

Knerten sa...

Syns disse motivene er veldig søte, og fargeleggingen din er helt topp, Bodil :-)

Anonym sa...

Så herlig siden, med søte fargelagte motiv :)
Klem Lill

Anne Bente sa...

wawww igen igen s¨flot

læemmmm

Mona Evy sa...

Nydelig!! Herlig motiver og flott pyntet!

Ellinore sa...

Ja....her var det kommet en hel "drøss" av flotte boksider igjen....som vanlig med masse flotte detaljer.
Klem.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails