Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

torsdag 11. august 2011

dagbok 10.august

Det ble ei side i går også og her kommer den :)


Mønsterark - DCWV hittin' the books stack
Blingswirl - Prima
Bildet med jenta på - Glitz peek-a-boo scarlet

Ha en fin dag alle sammen :)
Selv sitter jeg her og er iskald på fingrene,. Prøver å varme de på kaffekoppen, men må nok finne på noe så jeg holder varmen her. Skrive og scrappe med votter på, kanskje, hihi...

4 kommentarer:

Miss StampAlot sa...

Morsom side =) Gid jeg hadde ett hobbyrom som deg..


Marielle

Anonym sa...

Wow, for et hobbyrom du har :)
Kjempeflott side i dagboken, den jenta var bare så hoppende søt :)
Klem Lill

bestevenn sa...

Flott side, og så fin scrappekrok du har. Idag har jeg også kjent at det var kaldt, - liksom litt høst i luften. Deilig og klar luft, men kan godt være varmt litt til!

Gunn`s Kort sa...

Enda en flott side! Et herlig hobbyrom du har:) Klem:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails