Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

lørdag 20. august 2011

Advarsel, sterke farger :)

Jeg har de siste dagene lagd en serie på 10 kort som er i sterke farger.
Størrelsen på kortene er 12x12cm.
Har bare tatt bilder av framsidene. Inni er det et lite vers og på baksiden  en liten stripe papir og min personlige, håndlaget av, tekst.
Greit å ha litt kort liggende på lur.






Materialpakke fra CreativeClub:
Kortene er i lilla og hvit shimmerkartong.
Shimmerkartong i lilla, grønn og orange.
Flerfarget silkepapir.
Blomster i kartong, grønne og hvite.
Bling i rød, grønn, gul og lilla.
--------
Gule, lilla og orange blomster - Prima
Blader - Notabene og WOC
Tekststempel - ukjent
Digistempel - Moia, Motivet, Megilo og Bodils scrappeverden.
Touch Marker Twin
Diverse bånd.
Knappenåler i forskjellige farger.
Hvit og grønn penn og svart tusjpenn.
Blankt glitterlim.

Og tilslutt.................
så ble jeg ikke helt fornøyd med de. Sitter her og vurderer om jeg i det hele tatt kan ha de slik, eller om jeg skal kaste de i søpla.  Ett eller annet som ikke stemmer helt synes jeg.
Kom gjerne med forslag til endringer.

10 kommentarer:

Cathrin sa...

Synes de ble flotte jeg, masse sterke flotte farver. Helt perfekt å ha liggende når det plutselig dukker opp en bursdag.
Bøyer meg ennå en gang i støvet for at du klarer å få laget en ny dagbokside hver dag, imponert er bare forordet. Er inne å titter hver gang du legger ut en ny side, er bare ikke så flink å kommentere bestandig. ;o)
Ha en fortsatt flott helg!
-klæm-

Berit sa...

Hei Bodil, endelig ble det tid til å besøke deg igjen:)
Jeg har smugtittet i dagboka di igjen og der fant jeg mye spennende:) Flotte minner å ta fram igjen.
Kortene dine ble kjempefine! Herlige friske farger. De trenger ikke å forandres nei.
Ha en fin lørdagskveld:)

Anonym sa...

Åååh, Bodil disse var friske og herlige, trenger ikke å forandre noe, de er SÅ flotte :)
Fin samling med kort :)
Klem Lill

oheidia sa...

Kjære Bodil. Du må IKKE kaste disse kortene i søpla! De var kjempefine og lekne i mange farger og i farger som harmonerer med hverandre. Du kan jo lage en eske som dekoreres og ha en 4 - 5 kort inni hver eske og så har du en kjempeflott presang å gi bort til noen som har bursdag. Jeg har begynt å gi bort kort i bursdagsgave og det blir godt mottatt!

Skal si du er produktiv.
Klem

❤ Kaia sa...

Kjempeflotte kort.
Du må jo ikke kaste de!!!
Nydelige fargelagte motiver, og herlige sterke farger.
Perfekt å ha, når du trenger et kort..
Klem fra Kaia

Eva Helen sa...

Flotte kort i spreke flotte farger og søte motiver

Klem Fra Eva Helen

Mea sa...

Jeg syntes de var flotte!

Ha en fin dag.

Connie sa...

Hei hei!
Fine kort med fine motiv.
Nydelig Bodil.

Ha en fin søndag.
Klem Connie

Sissel sa...

Så flotte kort, lekne og glade farger.
Klem Sissel

Knerten sa...

Du må ikke finne på å kaste disse kortene, Bodil, de er jo kjempeflotte ! Herlig med sterke farger, og koselig med personlige kort - ikke kast !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails