Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

tirsdag 19. juli 2011

dagbok 18.juli

Dagens tredje innlegg i bloggen :)
Her går det unna og jeg skal scrappe enda en side i dagboken i kveld.
Her er siden  for i går :)


Papirer, klokke klippet ut av et av papirene og byste dies - TH
Tall - Basic Grey
Visere - QK
Distress ink vintage photo og tre 50-øringer.

Jeg hadde ikke vært inne på Bikuben så lenge før jeg så et kjent ansikt.
Det var Linda fra Papirgleder og her er bilde av oss, blandt stempel og punchere.
Så koselig å snakke med deg, nesten som gamle kjente.


Etter at jeg var ferdig med å handle, gikk jeg inn igjen og handlet litt mer.....
og tenk, der så jeg enda et kjent ansikt. Det var jo Heidi, fra bloggen o'heidia sin blogg.
Kjempekoselig å snakke med deg i virkeligheten.
Bilde av oss måtte det jo også bli, selv om jeg ser både sliten og svett ut, hihi...


Nå kommer det ikke mere fra meg i dag. Dagens side kommer i morgen og da kommer det også bilder av handlegalskapen min :)

8 kommentarer:

Camilla sa...

Høres ut som om du har hatt dagen i ditt liv!

Anne sa...

Ser ut som du har hatt det kjempeflott. ;)
Jeg har også møtt Heidi, hun var gjest i mammas bryllup for to år siden fordi hun trente mamma og stefaren min i rullestoldans (stefaren min har ryggmargsbrokk).

Veldig flott albumside, jeg liker så godt sånne byster. :)

mettepip sa...

Så flott side Bodil, og for en flott dag du har hatt! Så koselig å møte kjente også!
Ønsker der fortsatt god sommer!
klem fra
Mette

oheidia sa...

Hei Bodil og takk for sist! Hærlig å få være med i dagboksiden din og du så da ikke sliten og svett ut på bildet. Det var bare kjempekoselig å treffe deg live og de gutta som bare alle de flotte sakene du kjøpte var veldig tålmodige (for en drøm å komme hjem fra ferie med scrappesaker). Du kommer til å kose deg masse med alt sammen - det er jeg helt sikker på!!!

Den dagbok siden din ble helt rå og flott med så mange fine bilder fra hele shoppingen. Fortsatt god sommer og klem fra meg:)

oheidia sa...

ps: min e-post er heidi.rahm at getmail.no

Bea sa...

Heldige deg som har vært på Bikuben! Jeg var på den "gamle" for et par år siden, og tenker den nye er enda bedre! Og 3 timer der inne, det er da ikke så lenge... jeg bruker fort en time på min "lokal hobby-butikk" Unik Hobby.... Og der er jeg innom omtrent ukentlig...

Tenker du kommer til å lage masse flott nå framover av alt det nye, gleder meg til å se.

Ha fortsatt en god sommer!

Klem fra Beate

PS. Nå skal jeg høre med "sjåfør'n" her i huset om ikke jeg også får meg en tur til Strømmen ;o) For jeg ble ikke misunnelig, neida...

Sissel sa...

For en herlig lykkedag, sånne lever man lenge på:))
Fine dokumetasjons-sider på den store begivenhten.
Klem Sissel

bestevenn sa...

Herlig side dette!! Og vel unnt å få brukt opp penger man har spart til en utrolig flott hobby som gleder mange andre også! Ønsker deg mye glede med alt det fine du har kjøpt.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails