Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

fredag 17. juni 2011

dagbok 16.juni

I går var det en ganske så fin dag, sol og litt skyet var det, men likevel godt å bare være ute.
Så da ble dette dagboksiden for i går :)
Her har jeg bare brukt restebiter i forskjellige grønne farger.
Restebiter av brun kartong.
Glansbilde,
Distress ink peeled paint
Hvit og svart penn/tusj.
Spellbinders sirkler, Magnolia dies katt og QK tall.


Ønsker alle en riktig fin og kreativ dag :)

6 kommentarer:

-Sanna- sa...

Stilig side !
Miffa er liksom blitt en liten venn, synes jeg ! (og du en stor)!
Her var det også sol i går.
Vi spiste middag ute og gubben glemte å ta med seg puta i stolen inn under tak. Den var et begredelig syn i dag tidlig og nå "står" den og renner av seg....
Jeg trenger vel ikke å si at det reeeeegner igjen !
Har passet det aller yngste (og det eneste som bor i nærheten) barnebarnet noen timer i dag. Stort annet har jeg ikke fått gjort !
Klem...

Mea sa...

Skjønn side! :) Elsker pusekatter!

Ha en fin dag.

Pauline sa...

Miffa er en skikkelig god kosepus ser jeg!! ;-)
Kjempeflotte dagboksider fremdeles, jeg er stadig imponert!!

Riktig god helg, klem! :-)

Anonym sa...

Herlig grønn side i dagboken, og så mange koslige bilder :)
God helg ønskes deg:)
Klem Lill

Grethe sa...

Herlig side! Så lekker grønnfarge. Kosleig med det lille glansbildet. Og så koselige pusebilder!

May Britt sa...

Fin side i dag også, godt at det er noen dager med litt bedre vær, her har det regna så det spruter i hele dag,men nå har det klarnet opp og det ligger ann til en fin dag i morgen.

Ha en flott helg klem maya

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails