Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

mandag 25. april 2011

dagbok 24.april

En ny side i dagboken kommer her :)
Mønsterarket er fra Nille.
 Spellbinders ramme, Sizzix tag og TH fuglebur.
Satengbånd, mosegummi høne, fjær.
Kakeserviett fra Kuttut.
Bling fra Nille.
Tall fra et klippeark.
Rose og kopp klippet ut av reklame.
 
 
Tusen takk for alle besøk og kommentarer i bloggen min. Setter stor pris på det :)
Beklager at jeg har vært dårlig på kommentarer selv de siste dagene, men jeg har kikket innom dere likevel og finværet må jo også nytes mens vi har det :)
Ønsker alle sammen en riktig fin dag.

6 kommentarer:

Aquarell sa...

Koselig side. :)

Lenas kort sa...

Nydelig side :-) Det er kos når grillen kan tas fram :-) Ha en flott kveld :-)

UlrikaT sa...

Så koseligt ni har det! Flott att du tar deg tid og scrappar i finværet!
Klem/
Ulrika

-Sanna- sa...

nei, nå gir jeg meg over...
Fikk ikke Miffa være med på grilling og kos !

Bodil sa...

Nei, hun lå og sov, zzzzzz HAHAHA :)

Maggie sa...

Så mange fine dagboksider du har laget. Virkelig kreativ, du! Gratulerer med seieren hos Papirdokkene! Herlig kort du hadde laget :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails