Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

lørdag 2. april 2011

April - ny dagbok - 1.april

Nei og nei, har dere sett................jammen snek det seg inn en aprilsnarr i bloggen min i går :)
Det hadde vært for galt å gi seg nå vel, når jeg hadde kommet så godt igang :)

Her kommen en ny dagbok for April.
Mønsterark fra Glitz og Penny Lane (MME)
Gul kartong.
Serviett fra Kuttut.
Spellbonders, blanke brads og blanke bling.
Distress ink Tea Dye.


Og her kommer siden for 1.april.
Mønsterark fra Fancy Pants, brukt begge sider.
Spellbinders oval, QK tall, Sizzix hjerter og MS sommerfugl.
Diverse blomster.
Distress ink Tea Dye og gull glitterlim.


Håper dere vil følge meg videre med dagboken min :)
Ønsker dere alle en riktig fin lørdag og god helg.
Klem :)

11 kommentarer:

Gro sa...

Herlig. Forsiden for april var lekker med nydelig gul-farge.
Ha en flott helg. Klem :o)

Pauline sa...

HI HI HI!!
Du er nå en ordentlig luring!! :-D

Men, jeg er nå glad for at det bare var lureri, og kjempeglad for at du fortsetter!!
Fortsatt god helg! :-)

Knerten sa...

Der gikk vi rett på, gitt - luring, du, Bodil :-)
Hadde i grunnen forstått det om du hadde villet gi deg, da. Innmari fin forside for april, den innebærer bud om mye festligheter i måneden som kommer ?

Lenas kort sa...

Bra april spøker :-)...og flotte sider :-) Ha en fin helg :-)

Jorill sa...

Gult er kult :)
Var litt vanskelig å vite ka en skulle tru på i går...
Ny flottt dagbokside og flott at du skal fortsette.

Ha en fin helg videre. Klem :0)

Anonym sa...

Ha-ha-ha din luring, da ble jeg lurt iallefall ;)
Flott forside av april, så frisk og flott i fargene:)
Gleder meg til fortsettelsen nå :))
Klem Lill

Ellinore sa...

Der vart vi lurt.....nydelig dagbok-side i dag igjen....flittig du.
Klem.

Linda W sa...

april sida var bare lekker, og spøken likeså.
Ha ein fin lørdagskveld:)

Anonym sa...

Hehe, morsomme spøker :)
Flott april-forside!!

Pinklady 68 sa...

En lekker april forside Bodil!
Fargene perfekt for denne måneden:-)

Ha en fin søndag! KLem Laila.

UlrikaT sa...

Så bra att du fortsätter med din dagbok, jag skulle sakna att läsa och inspireras av dina sidor!
Klem/
Ulrika

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails