Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

søndag 27. februar 2011

Dagbok 26.februar

Her kommer dagboksiden for i går :)
Mønsterark fra Basic Grey og Creative Club
"Blomster" klippet ut av det ene arket.
Tag fra et kit
Distress ink, vintage photo
Rester av bånd
Halvperler fra Notabene
Tall har jeg fått, muligens QK
Gull glitterlim
Svart penn.
Spellbinders dies


I dag er formen mye bedre, så i dag skal jeg scrappe litt mer. Har fremdeles igjen noen bilder fra jula.
Tusen takk for alle hyggelige komentarer.
Ønsker dere alle en fin Søndag :)

10 kommentarer:

UlrikaT sa...

Vilke flotte stempler du har lagat! Helt imponerande fine!
Så bra att du blivit bedre i migrenen, jeg vet selv hur forlamande hodepine kan vare.
Klem/
Ulrika

Jorill sa...

Nok en flott dagbokside :)Stemplene du har laget var kjempefine. Bra formen er stigende.
Og nå har vi nettopp fått gull.. :)
Ha en finfin dag videre. Klem :0)

Pinklady 68 sa...

Så stilige digital stempler du lager da?!! Flink du Bodil!
En flott dagbokside idag også:-)

Ønsker deg en fin og kreativ uke!
Ha en fin søndag! Klem Laila.

Yvonne sa...

Enda en ny flott side fra deg Bodil. Gleder meg til å se bilde av hele boka når du har laget 365 sider!
Og digistemplene dine var kjempeflotte! Kunne tenkt meg å lage noen kule tekster jeg og, men aner ikke hvordan jeg gjør det.
Ha en flott søndag.
Klem

Anonym sa...

Kjempefine digistempler du har laget :) på min bursdag, jeg fylte 41 år igår, tenk så stor jeg har blitt ;)
Denne dagboksiden ble kjempefin, elsker fargene du har brukt og mønstrene :)
Godt at du føler deg litt bedre nå:)
Klem Lill

Norunn sa...

Nydelig LO :)

Henriette sa...

utrolig fin side for dagen=) tror jeg må komme å ta et kurs hos deg =)
men er ikke du snarty tom for ting eller trenger noe nytt sånn at dere kan komme denne veien og bli med meg på bikuben å gå besjerk ;)

Bodil sa...

Hei Henriette :)
Det gavekortet brenner snart hull i lommeboka, så vi må nok snart nedover ja :) Men det må passe så Jan har fri også :)
Hyggelig av deg å skrive i bloggen min, klem :)

Sissel sa...

Godt å høre at formen er stigende:)
Kjempefin side, du er usedvanlig kreativ.
Klem Sissel

Henriette sa...

hehe har ikke noe som brenner hull jeg men plastikken min smeltert snart;) at det passer for jan er jo greit å. er bra gavekortet varer et år så er det ikke noe hast og dere har god tid på å bestemme dere når dere skal dra;) går det ellers bra med dere?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails