Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

lørdag 26. februar 2011

Dagbok 25.februar

Ny side i dagboken, som jeg rakk å bli ferdig med i går kveld, før migrenen slo til igjen.
Så det ble en ny runde med medisiner og jeg har ikke sovet noe særlig godt i natt.
Men nå sitter jeg her og er skjelven og uvel, men orker ikke å ligge lenger.
Men nå, over til dagboksiden.
Mønsterark fra DCWV sweet stack.
Limegrønn kartong
Ramme fra et kit.
Hjerte i skai stanset ut med Sizzix.
Stjerner i kartong og bling.
Tall stanset ut med QK.
Rosa bling fra Melissa Frances.
Bånd fra Panduro.
Metallpynt fra Kort&Godt.
Distress ink, tea dye
Metallic penn.
Billettene har jeg lagd selv.
Har dere lyst på billetter finner dere de i sidebaren min :)


Ha en riktig fin lørdag alle sammen :)

4 kommentarer:

-Sanna- sa...

Stakkars deg da, Bodil.
Det var da pokker som den migrenen sitter !
Du må få Jan til å massere nakke og skuldre litt. Ja, hele hue med ! Jeg synes ofte det hjelper litt, selv om det kanskje bare er psykisk. Det gjør iallefall godt så lenge det varer....
Fin side du greide å få til iallefall.
Riktig god bedring til deg.
Klem herfra....

bestevenn sa...

God bedring til deg. Ikke noe godt det der. Dårlig blir man av medisinenen også... Men den suppen din ser kjempegod ut. Og flott side du har laget.

Pauline sa...

Uff, stakkars deg!!
Du er nå jammen god, som scrapper hver dag, selv med migrenen!
Riktig goood bedring!
Klem! :-)

Anonym sa...

Kjempefin side, liker den friske orange fargen:)
Ha en fin helg så håper jeg at din migrene kan slippe nå!
Klem Lill

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails