Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

torsdag 13. januar 2011

BOM - sterke bånd

Denne LOen er til mitt BOM (boken om meg) album.  Bryllupsbilde må jo være med der.
Hadde i tankene å prøve meg på steampunk stilen, men vet ikke om jeg lyktes helt med det da :)
Ikke helt enkelt å få fram riktige farger på dette bildet, rødfargen er ikke så skarp, den er mye mørkere rød.
Dere får bare trykke på bildet for å få det større og så ser dere bedre hva jeg har gjort.
Er det noe dere lurer på så spør :)
  • papirer fra My Mind's Eye og Nille
  • Blomster klippet ut fra mønsterark og Prima
  • TH dies fuglebur (jomfrubur, hihi )
  • QK dies nøkkelhull og nøkkel, kirke og brudepar
  • bokstaver fra Basic Grey (små) og store chipboarbokstaver fra Notabene
  • embossingpulver Black Sparkle og Liquid Platinum fra Ranger
  • Craccle Accents og Glossy Accents
  • røde bling og røde stoffhjerter, svart blonde, skinnsnor og tyll
  • Jans gamle klokke og en del av klokkerema
  • metall lenker, nøkkelringer, hjerter, selespenne, "mynt", charms og en krok
  • "diamant"bånd, brads, 3D-puter og glitterlim
 Denne LOen blir mitt bidrag til disse utfordringene
Anonyme Scrappere-lo-utfordring - gjør materialet ditt
 Kort o Mania-/utfordring-31 - charms & eller metall



16 kommentarer:

Anne sa...

For en flott LO, så spennende pyntet og masse kule detaljer. :)
Takk for at du deltar hos AS.
Klem, Anne.

-Sanna- sa...

Se der, du....
Ung og uskyldig. Også så pen da !!

Pia sa...

wow for et flot layout med såååå mange lækre detaljer, supert.
knus Pia

Anonym sa...

WoW dette var bare så vanvittig kult, Bodil! Så stilige farger og masse spennende detaljer:) Og i senter et flott par <3
Klem Lill

Therese sa...

Heisann! Utrolig kul LO, skikkelig mye digge detaljer..ble såå stilig altså! :)

Pinklady 68 sa...

Kjempe stilig LO!! Mange herlige detaljer....romantisk med de røde hjertene og rødt bling:-) Artig med gamle klokka/reima også. Vi scrappere bruker alt:-)

God helg! Klem Laila.

bestevenn sa...

Dette var en super stilig LO. Så morsomt å se deg scrappe noe slikt. Her var det rikelig med flotte detaljerog mye spennende å feste blikket på. Tusen takk for at du deltar på utfordringen til Kort o Mania.

Ellinore sa...

2 flotte boksider.....og en nydelig LO.....du er fantastisk.
Klem.

Lambi sa...

Wow Bodil! Denne LOen likte jeg skikkielig godt!!! Her var det utrolig masse flotte detaljer! Metall pynt, papirblomster, klokke og klokkerem, dies, blånder, håndskrevet dato og stilige ark. Kjempe stilig med enkelte røde detaljer. Og et kjempe koselig bilde og en selvsagt LO for en BOM! Flott tittel har du også forresten! Håper ellers du har det bra! Jeg har vært fryktelig treg å blogge lenge nå, men satser på å ha kommet igang igjen nå! ;) Klem

Trine sa...

Kjempe kul Lo:)

Takk for at du deltar på Kort o Mania sin utfordring!
Klemmmm:)

Knerten sa...

For en flott LO, Bodil ! Herlig oppsett, og pynt. Ekstra stilig med de røde (flotte) hjertene innimellom alt det mørke - flott !
Ønsker deg en flott helg.

Maggie sa...

Kult med steampunk!
Her har du jaggu mye artig pynt. De røde innslagene gjør det ekstra fint, synes jeg.

Mona`s Bittelille Scrappekrok sa...

Å Gurimalla...denne er helt fantastisk. Akkurat etter min smak. Flott kombinert med forskjellige ting. Lekkert med de røde detaljene. God helg. Klem...Mona

Jeanette sa...

Rålekker layout! :) Digget pynten, skikkelig flott. Takk for ditt bidrag til Kort o Mania. Klem.

Linda S. L sa...

å himmel så stilig!! :D masse flotte detaljer, tøfft med det røde som bryter frem :D
takk for at du deltar hos kort o mania!
klem linda s l

Vibeke sa...

Hei og hopp!! Så morsomt at du ble inspirert av "min" utfordring!:)

Her har du laget en skikkelig stilig LO!! Moro å se:)

Håper du får en fin og kreativ uke:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails