Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

søndag 16. januar 2011

15.januar

Da er jeg kommet halvveis i januar-dagboken, her er side 15.
Papirer fra DCWV og Ladybug & Friends.
Blomster fra Prima. Bling fra Inkido.
Stor billett fra JB, liten billett har jeg lagd selv.
Tall er kuttet etter en mal fra Fiskars. MS puncher.
Resten er fra noe av emballasjen fra kalenderpakkene.


Den skuffereolen jeg viste i går, har jeg kjøpt hos Bikuben. Dere finner den under oppbevaring.
Ha en riktig fin søndag alle sammen :)

8 kommentarer:

Trine sa...

Flott dagbok side! Du er flink til å få med deg mange viktige detaljer.

UlrikaT sa...

Kjempeflott LO og så bra dokumenterat!
Klem/Ulrika

jannes hobbykrok sa...

Så flink du er!Dette er en super gave til deg selv!Digger disse ideene dine!
Janne

Grethe sa...

Nok en flott side fra deg! Liker dagbokideen din! Du er virkelig så kreativ!

Linda W sa...

Nok en herlig dagbokside fra deg:)

Sissel sa...

Her var det skikkelig orden og system ja, kjempefin dagbokside, kunne tenkt meg å gjøre det samme, men det må bli et annet år;)
Klem Sissel

bestevenn sa...

Herlig denne dagboken din. Morsomt å lese og se hva du har med.

Gunn`s Kort sa...

Kjempeflott dagbokside igjen:) Morsomt å følge med på:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails