Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

onsdag 12. januar 2011

11. januar

Her er gårdagens dagbokside :)
Bildet jeg har tatt er av nissegården min som bruker å stå oppe på loftgangen.
Husker ikke hvor disse arkene er fra.
Motivet er klippet ut av et julekort og limt sammen lag på lag.
Syntes denne passet så godt til bildet. Notatlappen husker jeg heller ikke hvor er fra.
Tall= Sizzix, snøstjerner = QK, hengsler = TH. Hvit penn.


Ryggen er litt bedre i dag, heldigvis. Så får jeg kanskje rydda vekk lit mer av jula.
Ha en fin dag, klem :)

7 kommentarer:

-Sanna- sa...

Hallo på deg!
Nok et flott bidrag til dagboken.
Men du må passe på kroppen. Gamle divaer skal pleie seg selv, ikke rydde og vaske.....

Grethe sa...

Kjempeflott dagbokside!
Virkelig synd med ryggen! Håper det går fort over! Uansett viktig å ta det med ro...

Papirskreppa sa...

Fin side du har laget der, Bodil :) Pass på ryggen din. Håper du er bedre nå :)

Gry-Beate sa...

For en lekker side du har laget!! God bedring med ryggen!

;0)Gry-Beate

Anne Bente sa...

åh,,,, så super hyggelig side,håber ryggen er bedre

Pinklady 68 sa...

Kreativ og produktiv som alltid:-) En flott dagbokside dette også! God bedring med ryggen.
Ha en fin kveld! Klem Laila.

Linda W sa...

herlig disse dagboksidene dine, så kreativ du er:)
klem

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails