Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

mandag 27. desember 2010

UKE 51

Den siste uka har gått kjempefort. Vi har hatt koselige juledager med barn og svigerbarn. Nå sitter de på toget og skal hjem til sitt. Så nå blir det stille i huset. Blir nok litt tid til scrapping nå i romjula, håper jeg. Har et par prosjekter jeg holder på med.
Fikk da litt tid til å scrappe ukesLOen i går kveld :) Det var kjekt å koble av litt med den.
Bakgrunnsarket er ett av de arkene jeg fikk i julegave, er ikke sikker på merket men det står Dovecraft på pakken. Mørk rød kartong fra Ladybug&Friends, stanset ut med MS bordpuncher jeg fikk i adventskalenderen min. Skiltet er stanset ut med TH dies og hjertene med Spellbinders. Disse var også julegaver. Litt forskjellig pynt som passer til :)
Det var vanskelig å få rette farger på bildet, men det får nå være slik.


Vi har som tradisjon å spise grøt og spekemat på lillejulaften. Så jeg måtte jo lage en gave til den som fant mandelen i grøten og det var Henriette som fikk den :)


                  Tusen takk for alle julehilsener og komentarer i bloggen min. Setter så stor pris på det.
                                                Ønsker dere alle en fortsatt GOD JUL.

8 kommentarer:

Hege sa...

Så herlig jule LO du har laget, artig oppsumering av jula og morro at du har brukt endel av julegavene til å lage den:) Virkelig mye snadder på det scrappebildet.
Jeg fikk meg gavekort på en hobbyavd av gjengen på jobb når jeg hadde bursdag, tenkte jeg skulle vente å se om de skal ha romjul/januarsalg, og jaggu lå det et gavekort på en annen hobbyavd under juletreet fra min kjære:) Så nå jeg har jeg noen gode kjøp i vente, hvis jeg bare greier å bestemme meg for om jeg skal invistere i litt dyrere ting eller småting.

Håper du får en flott jul videre Bodil, jeg gleder meg til å se på bloggen din også i 2011:)

Klem Hege.

jannes hobbykrok sa...

Nydelig,og ikke minst minnerik!
Målet mitt for 2011 er å være like flink som deg,og lage minst en lo i uka!Aller helst en til hver av guttene,men det går nok ikke...
Ønsker deg fortsatt late juledager!
Klem,Janne

bestevenn sa...

Kjempemorsom ukes LO, og imponerende at du klarer slikt med gjester på besøk. Jeg har nå tenkt å finne frem litt av mitt, har et stor selskap igjen på onsdag, da ber barna alle vennene sine sammen her, det blir 30-40 stykker som kommer på besøk. Alkoholfritt, alle tar med litt mat, juletregang (kjempemorsomt), sporlek og masse prating. Jeg er tjener på kjøkkenet, med glede. Dette er morsomt. Fortsatt god jul til deg.

Pinklady 68 sa...

Kjempe flott ukes LO! Utrolig fin punch fra adventskalenderen i bruk også:-) Mange herlige detaljer som alltid!
Ha en fin romjul videre.

Klem Laila.

Connie sa...

Stum..... Så herlig. Heldig du som har klart å lage opp for hele året.
Disse LO\ene dine er bare så fine.
Ha en fin romjul, kos deg.
Klem Connie

Knerten sa...

Så flott LO, lekkert med den kantpunchen du har brukt rundt hele, også så masse godsaker du har fått, Bodil !! Snill mann du har :-))
Nyt romjulen videre.
Klem
Turid

Pauline sa...

Du har laget de flotteste og mest detaljrike ukes-loer gjennom hele året, jeg er imponert!!
Kos deg i romjula, og riktig godt nytt år!

Klem!

Ellinore sa...

Vel overstått Jul....med ønske om et Godt Nyttår....Koselig LO med mye julegleder....har jobbet hele jula og romjula jeg, men går av på dagen nyttårsaften....med fri i nyttårshelgen......
Klem.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails