Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

tirsdag 14. desember 2010

UKE 49

Ja nå er også denne ukesLOen ferdig. Nå nærmer det seg slutten på dette prosjektet, bare 3 igjen.
Hva jeg gjør til neste år, er under planlegging og jeg tror det skal bli minst like moro å lage :)

Til bakgrunn på denne har jeg brukt et ark som jeg fikk i en gledessprederpakke, i februar. Det har jeg spart for å kunne bruke på en av Loene mine nå i desember.
Noen restepapirer er også brukt, samt en bokside. Svertet kanter med distress ink, stormy sky.
Tittel er stanset ut med QK alfabet som jeg har lånt (og som jeg ønsker meg).
Blonde  og charms fra Kuttut. Reinsdyr og bling kjøpt på Nille. Stanset ut greiner og snøstjerner. Filt snøstjerner. Bit av en lerkegrein. Pom-pom bånd, brads, roseknopper, lys og satengbånd.
Billett som jeg har lagd på pc. Har du lyst på billetter, se i sidebaren min :)
Masse Stickles star dust. QK iskjeks som skal illustrere krumkaker :)
Denne gangen lagde jeg kalenderlukene på bildene, bomma litt på det ene men det får bare være slik. Inni lukene er det små bilder av det jeg fikk i kalenderen min.



Tusen takk for alle hyggelige komentarer fra dere alle. Det setter jeg stor pris på, blir så glad hver gang jeg leser de, og jeg kan lese de om igjen og om igjen :)
Ha en kjempefin førjulsuke og ikke slit dere helt ut med julestria. klem fra meg :)

9 kommentarer:

bestevenn sa...

Kjempemorsom uke igjen. Klikker meg som vanlig inn på LO'en for å få med detaljene. Ble en spesiell måte å scrappe på disse LO'ene, og det har du klart på en super måte. Må være moro nå å se tilbake på året som har gått! Klem til deg.

Hege sa...

O'du herlige:) Nok en Lo spekket av detaljer, en flott måte å dokumentere hva som har skjedd.
Ønsker deg en fortsatt fin førjulstid, ikke lenge igjen nå:)
Klem:)

Connie sa...

Bare så stilig.
Nydelig, Du får jo alltid med så mye på Lo`ene dine.
Helt utolig at du klarer.
Ha en super dag.
Klem Connie

Lenas kort sa...

Nok en flott ukes lo :-) Stilig med alle lukene :-) Ha en flott dag :-)

Annette Thygesen sa...

Flott og julepyntet layout!!! Du har fått award før ser jeg, men jeg gir den til deg likevel. Du finner den inne på bloggen min, Bodil.

Toi9 sa...

Herlighet så oppfinnsom du er på disse ukes LO' ene dine :)
Stilig med de luken, med kalendergavene inni :)
Helt herlig LO!!

Ha ei fin adventsuke :)
Klem Toini

Gitte sa...

Et rigtig flot uge LO du igen har lavet. Det er genialt at du har lavet små kalenderlåger i billederne.:)

Hvor er den kuvert bare smukt pyntet. Den hjort er jeg helt vild med.:)
Du må ha' en rigtig dejlig 14.december aften.
Klem Gitte

Ellinore sa...

En flott LO som alltid....innholdsrik med mange detaljer....
Klem.

Knerten sa...

Kjempeflott LO, Bodil. Likte godt arket du har brukt, nydelige farger. Krumkakene dine.. de ser veeldig gode ut !!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails