Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

mandag 6. desember 2010

UKE 48

Her kommer ukesLOen for uke 48. Her begynner det å bli JUL :)
Til denne har jeg brukt et ark fra Imaginisce og et ark fra Basic Grey.  Tittelen og den som jeg har skrevet tekst på er fra Basic Grey. Billetten har jeg lagd på pc'en. Hvit punchinella.
Blonde, halvperler og perlekappe fra Kuttut. Blomster fra Prima. Det røde fløyelsbåndet, snømannen og hjertebånd kjøpt i Sverige. Forkle, lys, tall, kalenderluker og pakke er stanset ut med QK. Kjevle, bakebrett med kaker og pakkelappen er stanset ut med Sizzix. Pepperkake-klistremerker og perlebrads fra Nille. Hvit tusj, korrekturlakk og Stickles star dust.
Bak kalenderlukene er det små bilder av tingene jeg har fått i kalenderen min :)


                              Så litt oppklaring omkring adventskalenderen min :)
  Jeg hadde en avtale med Jan om å kjøpe inn ting som passet i kalenderlukene, for der strevde har fryktelig. Men det er han som har lagt tingene i kalenderen. Jeg aner ikke hvilke luker tingene ligger i. Så det blir en overraskelse for meg :)  Så glemsk som jeg er, så husker jeg ikke alt som er kjøpt inn heller, hahaha....
                                                       Her er bilde av tingene i dagens luke :)


Etter gårsdagens noe mildere vær (-18) er det nå jaggu meg nede i -26 igjen. Hadde ønsket meg mere snø nå.
Ønsker alle en fin dag og en flott og kreativ uke. Klem :)

10 kommentarer:

bestevenn sa...

Hahaha, den adventskalenderen var da bare en super ide!!! Ukes-LO'en din er igjen spennende studie av masse morsomme detaljer. Ønsker deg en ny og spennende uke.

Knerten sa...

Herlig LO igjen, Bodil ! Morsomt med de 5 lukene du har åpnet nederst her :-)
Ha en fortsatt fin dag, og kle deg godt !!
Klem

Toi9 sa...

Jeg sier bare "KNALL" !!
Herlig, og som knerten kommenterte også. Skikkelig stilig med de lukene :)
Skulla ønska jeg hadde orket å laget ukes LO' til neste år. Inspirasjon fra deg har jeg i hvertfall fått :)

Ha ei fin uke :)
Klem Toini

Jorill sa...

Stilig med den adventskalenderen!
LOen din var råstilig.

Førjulsklem fra meg :=)

Ellinore sa...

Som alltid....en flott ukes LO....morsomt med den julekalenderen....
Klem.

Sissel sa...

Så herlig og kreativt Bodil, ser ut som om du har hatt en aktiv uke.
Neste år vil jeg også adventskalender :)
Klem Sissel

Connie sa...

Du er så flink med disse LO`ene dine.
Dem er jo bare så fine å se tilbake på.
Misunndelig på kalenderen din.
Mulig jeg må stjele den ideen til neste år.
Ha en fin dag.
-20 i Oslo nå. Brrrrrrrrrr.

Pinklady 68 sa...

En vinterlig og flott LO med mange herlige detaljer...som alltid:-) Oser bare desember lang vei:-)
Ha en fin tirsdag! Klem Laila.

Anonym sa...

Jeg digger disse ukes-LOene dine! Håper du fortsetter neste år :D
Du får med så mange flotte detaljer, og jeg klarer nesten ikke se meg mett på LOen din :)

Mea sa...

LOèn var kjempe stilig. Var så utrolig tøft med lukene nederst. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails