Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

onsdag 29. desember 2010

MINIALBUM - 7 slag til jul

Ja, jeg bakte 7 slag til jul :) og det ble tatt noen bilder av det jeg bakte. Så da måtte det bare bli et minialbum av det.
Tag'ene jeg har brukt er i to størrelser, 12,5x17,5 cm og 7x12 cm. Disse, noen av båndene og det meste av papirer er fra fjorårets julekortpakke fra CreativeClub. Ellers er det litt herfra og litt derfra :)
Orker ikke å ramse opp alt, så spør hvis det er noe dere lurer på.
Alle tag'ene er pyntet på begge sider og bildene viser for- og bakside på hver tag.

Dette er mitt bidrag til:  Kreative-Krumspring - 8 - Lag ett minialbum

                                           Advarsel !!!! Her kommer det maaaange bilder :)













                                     Ønsker dere alle ett riktig GODT NYTT ÅR.

12 kommentarer:

-Sanna- sa...

Du er fenomenal, Bodil.
Du tar pusten fra meg med alle disse fine påfunnene dine....

Grethe sa...

For et koselig minialbum! Kjempekjekt å ha, så gode minner og oppskrifter!

Takk for alle hyggelige kommentarer i bloggen min i året som har vært! Godt nytt år til deg!

Knerten sa...

Imponerende, Bodil, ikke bare det at du faktisk fikk bakt 7 slag, men å lage ferdig et minialbum allerede; imponerende !! Veldig bra, og masse herlige detaljer du har tatt med også :-)

Lille`s hule sa...

Knall stilig :)

Lenas kort sa...

Ett herlig album :-) Riktig lekkert ble det :-) Ønsker deg en fortsatt god jul, og ett godt nytt og kreativt år :-)

Gro aka emrille sa...

Kult!
Veldig smart å lage et minialbum av kakene. Jeg tenker at jeg skal gjøre det hvert år, men har foreløpig bare fått lagd en side med sandkakene mine.
Flott med masser av bilder:)

Takk for at du deltar:)

Evgenia Levitskaya sa...

so nice and bright

Connie sa...

Du slutter aldig å imponere.
Hva du får tid til.
Nydelig album med de 7 slagene.
Ønsker deg et riktig godt nytt år.
Klem Connie

Pia sa...

wow så kæmpe lækkert album og god ide med at samle opskrifter og billeder i et album. Ønsker dig et godt og kreativt nytår
knus pia

Hege-Annie Simonsen sa...

Så stilig! Jeg har hatt noe a la samme ideen sjøl, mtp oppskrifter. Herlig!!

Godt Nytt År i 2011!!!
Ha ei riktig god nyttårsfeiring!!

Klem, Hege

Toi9 sa...

Skikkelig herlig minialbum!!
Lurt å samle oppskrifter og bilder slik :)

Godt nyttår :)
Klem fra Toini

Ellen Karin sa...

Heisann - og godt nyttår!

For et fargerikt og kreativt minialbum. Herlig med et slikt inspirerende album over julefavorittene. Ser vi har en del av de samme favorittkakene. :)

Takk for et flott bidrag til Kreative Krumspring!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails