Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

søndag 5. desember 2010

Kalenderpakker, vaktkatt og advent

Har dere lyst til å se hva det var i luke 3,4 og 5 i kalenderen min :)

 3.                                                                          4.                                         5.




                                                                   VAKTKATT

                                  Er hun ikke søt der hun ligger og passer på den scrappede
                                             pepperkakehus-adventskalenderen min :)

       Håper dere har det fint andre søndagen i advent, tenner lys og koser dere. Klem fra meg :)


                                           Så tenner vi to lys i kveld, to lys for håp og glede.
                                           De står og skinner for seg selv og oss som er til stede.
                                           Så tenner vi to lys i kveld, to lys for håp og glede.

8 kommentarer:

Grethe sa...

Koselig adventstid! Søt pus som koser seg ved kalenderhuset! Lyst til å flytte inn kanskje?

Ha en deilig kveld!!

Pinklady 68 sa...

Mye fint i adventskalenderen din Bodil:-)
Kos deg:-) Kjempefin og veldig koselig advents stake du har også!!
Ha en fin advents søndag! Klem Laila.

bestevenn sa...

Så flott adventskalender du har, mye fint der, ja. Og katten har funnet rett plass, her har den oversikt. Adventstiden er koselig. Ønsker deg en fin uke.

-Sanna- sa...

Gurimalla så overrasket du må bli når du åpner lukene dine.
Heldige du...
Nusselig katt du har, foressten.

Knerten sa...

Er det Jan som har vært flink og fylt kalenderen med disse flotte gavene ? Så utrolig hyggelig, Bodil :-)

Hege sa...

Herlige gaver:)
Her har julesnøen begynt å dale ned, ikke det at jeg tror den kommer til å vare helt til jul da.. så egentlig hadde jeg ikke bestillt den riktig ennå;)
Jeg har kost meg på hobbyrommet, holder egentlig på å rydder slik at det skal bli gjesterom til helga.. men er nå vel lov å sette seg å hvile litt innimellom!??
Øsnker deg en fortsatt fin 2 søndag i advent. Klem:)

Connie sa...

Så heldig du er :O)
Jo nusselig pus da.
Ha en fin uke.
Klem:O)

Anonym sa...

Hi, very interesting post, greetings from Greece!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails