Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

mandag 13. desember 2010

Julekort

Sent i går kveld kom jeg plutselig på at jeg hadde glemt å ordne med en julegave. Mottakeren skal få penger og da måtte jeg jo ha et kort til. Grubla litt på hva jeg skulle lage, men så fant jeg en liten brun konvolutt ( ca 8,5x12 cm) og dekorerte den utenpå. Ganske så enkelt pyntet og pengene putter jeg inni konvolutten. Hilsen skriver jeg på fliken bakpå.
En bit med et lilla ark og noe "trådpapir" i lilla.  Stemplet tekst ( N*S) på en restebit og satt på med 3D-puter. Svertet kanter. Hvit penn og snøpenn. Speilfigur og stjerner fra Nille. En bit med glitter.
Sender inn dette til:
Kort-o-Mania -utfordring-29 - julekort
Scrappekammeret -utfordring-20 - julekort


19 kommentarer:

Lenas kort sa...

Denne ble kjempe søt :-) Ha en flott dag :-)

-Sanna- sa...

Så koselig.
Jeg er sjuk i dag, så orker ikke blogge stort.
Skulle begynt på et bryllupskort, men det får vente til i morgen.

Yvonne sa...

Denne konvolutten ble jo utrolig lekker da! Stilig med den speilfiguren og.
Kul header du har forresten, ble sittende lenge og studerer de søte figurene dine! Så masse fine detaljer.
Ha en herlig dag Bodil!
Og tuusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
Klem

Gunn-Elin sa...

Lekkert!!!

Anonym sa...

Å så fint det ble :) Nydelig pyntet og flott reinsdyr :) Klem!

Knerten sa...

Så flott Bodil, ordentlig lekkert med den tråden og reisndyret :-)
Ønsker deg en fortsatt fin dag !
Klem
T.

Wenche sa...

Et herlig kort, Bodil!!!
Klem, Wenche :0)

Gry-Heidi sa...

Kjempelekker, og så koselig tekst også !

Klem :o)

Tesa/Therese sa...

Kjempeflott kort:) Tack för din kommentar hos mig. Ha det fint!
Klem Tesa

Pia sa...

super nydeligt julekort
knus Pia

Mona Evy sa...

Kjempe lekker! Så lurt å pynte konvolutten.

Guri sa...

Stilig. Det reinsdyret var lekkert, og tøft med trådpapir i bakgrunnen.
Så kreativ du er :)

Ellinore sa...

Mye flott har kommet her i det siste......koselig julekort....
Klem.

Turid sa...

Gratulerer med å være bak luke 12! Stilig kort du har laget!! Klem Turid

Toi9 sa...

Kjempefint pynta konvolutt!!
Så fint det reinsdyret.
Veldig greit å gi penger, når det utenpå er så lekkert :)

Ha ei fin uke :)
Klem Toini

oheidia sa...

Så flott pyntet konvolutt! Hærlige farger og nydelig og stilrent pyntet!

Takk for at du deltar på Kort O mainia sin juleutfordring :=)

Anette sa...

Herlig format på konvoluttkortet ditt! Herlige farger også, og nydelig pynting ;)
Takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
Klem, Anette ;)

Pysselbus sa...

Ohhh, så flott!! Riktigt härligt kort med mycket glitter och häftiga dekorationer!!

Tack för att du deltar hos Scrappekammeret och lycka till!

Kram

Linda K

Linda S. L sa...

Å himmel!!
så utrolig flott kort! likte alle detljene og fargene her :D
takk for at du deltok på vår utfordring hos kort o mania!
klem linda s l

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails