Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

lørdag 4. desember 2010

Happy Birthday!

Jeg fikk så lyst til å prøve en gang til på å fargelegge/male med mine Aqua Promarkers tusjer. Har kjøpt meg en vannpensel og brukte den denne gang. Det gikk da litt bedre, men resultatet.........tja......
Har i hvertfall fått lagd et kort med det.
Rosa ferdigbrettet kort fra Panduro. Mønsterark tror jeg er fra Nille. Rosa ark, ukjent + noen restebiter.
Blomster fra Prima, blader fra WOC, brads fra Nille og bling fra Inkido. Happy Birthday er stanset ut med Sizzix. MS bord-puncher. Hvit penn. Tekst skrevet på pc. Distress ink, tea dye. Rosa og gull glitterlim. Glimmer mist, pink bubblegum på blomsten.
Litt sent ute med å få tatt bilder, men det måtte bli slik skal jeg rekke fristen og sende inn til



                                Ønker alle en fin helg :)

10 kommentarer:

Marianne sa...

Ahh, for et herlig og fargerikt kort! Artig å se noe helt annet innimellom all jula:)
Tusen takk for at du deltar hos Sketchy Colors, og lykke til.
Klemmer fra Marianne:)

Linda W sa...

Søtt kort, nydelig motiv flott fargelagt. Fint å se noe annet enn bare jul! Hos meg er det bare jul om dagen....
klem:)

Ellinore sa...

Flott bursdagskort i friske farger....
Klem)o Har vært på jobb i kveld(julebord for brukerne)men måtte bare en tur innom bloggen....før jeg kryper til køys....

Sissel sa...

Flott kort i friske farger, er så søt denne skapningen du har brukt som motiv.
Håper dere klarer å holde varmen oppi Østerdalen, ser på værmeldingen at det er nesten 25 blå innimellom

Meretekj sa...

Flott og fargerikt kort:)
Masse spennende detaljer.
Ønsker deg en fin adventssøndag,klem

Lambi sa...

Friske og flotte farger duhar brukt her Bodil! Og fargeleggingen synes iallefall jeg at du har mestrett! liker ramme diesen og stempel motivet ditt godt! God 2. søndag i advent til deg og dine! Klem

Tone K. sa...

Hei på deg Bodil :o)
Tusen takk for alltid hyggelige kommentarer. Jeg setter veldig pris på dem :o)

For et flott kort du har laget. Et utrolig nydelig stempel. Og jeg synes når resultatet ble flott jeg :o)

Ønsker deg en flott 2. advent.
klem

Pinklady 68 sa...

ET herlig motiv du har fargelagt og et nydelig bursdagskort!! Så fin denne nye punchen her..og lekkert med rosa:-)

Ha en fin advents søndag!! Klem Laila.

Randi Th. sa...

Knallflott kort Bodil! Herlig motiv også!
Så katten som passet kalenderen... Kjekt å ha en vaktkatt!
Ha en flott kveld!
-klem-

Anonym sa...

Kjempesøtt kort, herlige glade farger og flotte detaljer.

Takk for kjempekomplement og et fin-fint besøk :)

Klem Lill

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails