Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

fredag 24. desember 2010

GOD JUL

Nå har vi sett Tre nøtter til Askepott og spist sen frokost. Ribba er satt i ovnen og jeg tar meg en liten pause foran pc'en.. Alt er i rute :)
 Har desverre ikke tid til å legge igjen en julehilsen hos hver enkelt av dere, så derfor dette innlegget for å ønske dere alle en riktig GOD JUL.



                              Må jo vise fram de siste kalenderpakkene mine også da :)
 21.                                                                                                             22.                                        











23.                                                                                                                24.

8 kommentarer:

Gitte sa...

Sikke et smukt juletræ. Hold da hvor er der mange gaver under træet.:)
Jeg vil ønske dig og din familie en rigtig glædelig jul
Klem Gitte

Pauline sa...

Ønsker deg riktig god jul og godt nytt år!

Klem! :-)

-Sanna- sa...

God jul til deg, Bodil.
Kos deg med ribbe og surkål.
Her putrer pinnekjøttet og moltekremen står på kjølen....
Gleder meg mest til maten, jeg !!

Juleklem fra meg...

bestevenn sa...

God julemorgen til deg og dine. Så koselig det ser ut hos dere også. Ønsker dere fine dager sammen.

Ann Kristin sa...

God jul til deg og dine :) Koselig juletre, og fine gaver du har fått i kalenderen! :)

Sissel sa...

Koselig julestemningsbilde, flott gran og fint pyntet til jul.
Etter alle de flotte adventskalendergavene er nok hobbyrommet ditt fylt til randen med ny inspirasjon. Gleder meg til å følge med framover og se hva du tryller fram av det:)
Fortsatt God Jul og klem fra Sissel

Randi Th. sa...

Ja da regner jeg med pakkene under treet også er åpnet....
Jeg ønsker deg en fortsatt god og fredfylt jul!
Juleklem fra Randi

Meretekj sa...

Jeg ønsker deg og dine ei fortsatt fin julefeiring! Klem

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails