Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

tirsdag 28. desember 2010

Første-, Krise-, Nødhjelp

Nå kan jeg vise fram det jeg lagde til julegaver til våre barn og svigerbarn. Gjett om de fikk store øyne og en skikklig latterkule alle sammen. De måtte åpne de samlet for ikke å ødelegge moroa :) Alle ble enige om at dette var en genial gave, hihihi.....
Jeg og Jan hadde det veldig morsomt med å finne på forskjellige rare sykdommer og kurer mot disse :)
Her kommer det mange bilder, så ta deg tid til å se og le.......hihi.....







                           Ønsker dere fine romjulsdager :)

24 kommentarer:

-Sanna- sa...

Du Bodil er et oppkomme av gode idéer.
Du slutter aldri å overraske.
Dette var kjempestilige julegaver.
Skjønner godt at de ble godt mottatt.
En god idé til gave til en som har alt.
Enten det er jul eller bursdag.
Skal legge meg dette på minnet.
Ha en god romjulstid videre....

Wenche sa...

Knallgo' ide, Bodil;) og jammen har du fått plass til mye!
Likte den listen over sykdommer og tilhørende kurer.
Flinka!!
Ha en fortsatt fin fin romjul!!
Go'klem, Wenche ;0)

Anonym sa...

For en genial gave :) Så orginal, morsom og lekkert kamuflert :)
Tror jeg må låne denne inspirasjonen til neste jul, flere jeg kunne tenkt meg at denne kunne passe til ;)
Supert, Bodil :)

Klem Lill og fortsatt god jul :)

bestevenn sa...

Så morsom gave. Knallbra påfunn!

Toi9 sa...

Herremin hvor oppfinnsom du/dere er!!
Skikkelig stilig gave, hihi :)
Herlig med slike gaver.

Ha ei forsatt fin jul :)
Klem Toini

Lenas kort sa...

Disse var geniale :-) Ha en fortsatt god jul :-) :-) :-)

Hobbykroken sa...

så flott, du er flink!!!!

Ann Kristin

Marianne-db sa...

Så morsom gaveide!! Du er en kreativ sjel :-)
Ønsker deg en fin jul videre!
Klem, Marianne

Trine sa...

Så kreativt:) Knall god gave ideè.
Klemmmmm.

Connie sa...

Sååå stilig. Dere er så kreative :O)
Kjempefin gave da.
Kos deg i romjulen.
Klem Connie

Rønnaug S. sa...

Du hendelse for en kjempeide!!!! Og så så fine esker! Og fantasien deres er det ikke noe å si på.

Tusen takk for at du deler sånne morsomme ideer.

Fortsatt GOd jul og godt nytt scrappeår i vente :)

Klem

Hege sa...

Så herlig gave du og din kjære har snekret sammen!! Ser for meg de store øynene og latteren ja, men gurimalla så kjekkt det må være å få et sånnt "skrin".
Du er og blir genial!!
klem.

Cathrin sa...

Hehe...disse var jo helt fantastiske! For en fantasi, og for en koselig gave både å få og gi. :o)

Knerten sa...

Fantastiske gaver til de som har alt ! Tror nok flere adopterer denne fantastiske ideen til neste jul, håper det går bra, Bodil ?!?

Ann Kristin sa...

Så kjempeartig gave! Artige sykdommer og kurer :D

Jorill sa...

Dette var virkelig en knall ide :0)
En super gaveide til dem som har det meste. Eskene var kjempelekre.

Ha en fin romjulskveld videre. Klem :0)

Gitte sa...

EJ hvor er det bare en fantastisk god gave ide. Den tror jeg at jeg må lifte. :)
Tak for dine søde kommentarer i 2010 på gensyn i 2011 :)
jeg ønsker dig og din familie et lykkebringende nytår
Klem Gitte

Berit sa...

Så herlige esker!! For en utrolig oppfinnsom gave og så gøy å få!!
Du kommer på det:)
Romjulsklem fra Berit

❤ Kaia sa...

Knallbra !!!!
Klem fra Kaia

Gry-Heidi sa...

Dette var jo helt genialt ! Kult med lista :)
Takk for at du deler din kreativitet !

Klem :)

Anne sa...

Haha, så kult!
Elsker den siste, om det ikke funker så sett på et plaster. :p
Du skulle jo kjøpt plaster også da. :D

Kjempefint pyntet var de også. :)

Bodil sa...

Det ligger en eske plaster oppi der :) hihi
og det er selvfølgelig lov for dere å bruke idèen :)

Pinklady 68 sa...

Kjempe smart gaveidè, Bodil!!
Lekre esker! Fortsatt god jul ønskes fra meg...og godt nytt år!
Klem Laila.

Cornelia sa...

Vilken underbar idé och vilka roliga (kul) sjukdomar ni har hittat på!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails