Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

søndag 12. desember 2010

ADVENT

Da jeg så oppgaven til KK7, tenkte jeg med en gang på adventslysene. Adventstiden er helt spesiell med den forventningen man har fram mot jul. Ingen advent uten versene til Inger Hagerup. Tenne adventslysene sammen med tilhørende vers gir meg en god følelse.
Jeg har brukt mønsterark fra Basic Grey og litt restekartong. Rufset kanter, svertet og hatt på Stickles star dust. Verset er skrevet ut på pc. Tittel stanset ut med QK og Cuttlebug alfabeter. Lyset er kuttet med sizzix. Blomser fra Prima og TH dies. Julebrads , pyntenåler, krokelisse og blonde. Engel og halvperler fra Nille. Glimmermist, fully purple på lyset og blomstene.
 Slik ble da mitt bidrag til utfordringen hos Kreative-Krumspring-adventstid-kk7


                                                          #################

I dag ble jeg trekt ut til luke 12 i julekalenderen til Thats just so cute.
Det er kjempekoselig å titte innom alle bloggene som kommer med der. Få, og ikke mist legge igjen hyggelige komentarer.

                                                           ################

Så var det kalenderpakkene mine for i går og i dag :)
 11.                                                                 12.


Ønsker dere alle en fin og koselig 3. søndag i advent :)

7 kommentarer:

Lenas kort sa...

Herlig Lo og flotte kalender gaver :-) Ha en flott advents søndag :-)

Toi9 sa...

Hyggelig at du var bak luke 12. Gratulerer :)
Så utrolig herlig LO du har lagetr.
Fargerik og veldig stemningsfull!!

Ha en kjempefin 3 søndag i advent :)
Klem Toini

Tone K. sa...

Yuhuu !!! Grattis Bodil ! Så gøy at du ble valgt ut i dagens luke ! :o)
Så flott juleheading du har fått deg....skikkelig herlig !
Ønsker deg en floptt 3. advent.
klem

Hege-Annie Simonsen sa...

Så flott advents-LO! Og gratulerer som kalenderluke-vinner hos TJSC! Noen har flaks! DEnne gangen var det deg - så gøy! :D

Ha ei riktig god og super førjusuke! Mandag igjen i morgen - som tiden flyr!! Snart er det JUL! :D Klemnmer, Hege

Berit sa...

Nydelig LO du har laget!
Kos deg i adventstiden:)

Gunn-Elin sa...

Så koselig at du ble så glad for å være vår "luke" Og vi i That`s just su cute setter så stor pris på å glede vår følgere.
Nydelig LO. Og så lurer jeg veldig på hvor du har fått tak i kalenderen din? Jeg ville også ha en slik, men fant ikke noe steder.
Klem :)

Gro aka emrille sa...

Så kul!
Denne minner meg så om en juleduk som vi hadde hjemme da jeg var lita:)
Bare rett og slett fantastisk herlig!

Takk for at du deltar, igjen - vi gleder oss over bidragene dine!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails