Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

mandag 8. november 2010

UKE 44

Ute er det -13 og sol. Solen skinner så fint inn gjennom vinduene og det glitrer i snøen. Det er kjempefnt å se på.
Men  jeg må løpe rundt for å finne en egnet plass til å ta bilde av ukesLOen min  :)

Til denne har jeg brukt et ark fra Panduro, blue snow stars, og en brun kartong fra Ladybug&Friends. En restebit i lyseblått. Tekststripene og greinene er i fotopapir.
Det store treet, tittelen og fuglene er skåret ut med Silhouetten.  Billettene har jeg lagd selv på dataen. Snøstjerner er Sizzix, QK, filt og brads. All bling er fra Nille. Julegran, penn og vimpel er klistremerker. Hvit og svart penn. Touch Markers.
Så skulle jeg egentlig ha en sag (charms) hengende i treeet, men hadde ingen. Jeg  får henge på den senere.


                     Ønsker alle en fin og kreativ dag/uke :)

11 kommentarer:

-Sanna- sa...

-13 !! Og snø !! Hvor bor du, Bodil ?
Det hørtes jo bare herlig ut.
Her på vestlandet er det snø på fjella og kanskje i lufta. Men det er sur vind og ørlite sol. Vi er ikke bortskjemt med snø og skikkelig kulde.
Som trønder, stort sett oppvokst på østlandet, er det litt frustrerende !
Stilig arbeid igjen, foressten !

Knerten sa...

Kjempeherlig ukes LO fra deg, Bodil, veldig flott med den blåfargen du har på bakgrunnsarket :-)
Ønsker deg en fin uke også.

Lenas kort sa...

Kjeme stilig lo :-) Masse flott pynt denne gangen også :-) Ønsker deg en flott og kreativ uke :-)

❤ Kaia sa...

De er så flotte disse uke's LO'ene dine..
Klem fra Kaia

bestevenn sa...

KJempeflott LO. Beskrivende flotte og morsomme bilder, og kljempefin side. Skulle gjerne ha den toppen til juletre,... mannen min klarte alltid å finne slike topper, det var hans jobb å kjøpe juletre.

UlrikaT sa...

Jeg liker verkligen de her ukes-Loerne dine! Så flott dokumenterat både med tekst og bilder!
Jeg sliter også med att få til bra bilder nu av scrappingen og verre blir det nog i desember.. Men snart er det vår! :)
Klem/Ulrika

Ellinore sa...

Som alltid en flott og innholdsrik....ukes LO.....
Ønsker deg en flott og kreativ uke.
Klem.

Pinklady 68 sa...

En flott ukes LO med mange fine detaljer...som alltid:-)
Lekre esker du har laget og pyntet siden sist jeg var innom også.

Ønsker deg en fin og kreativ uke videre!
Klem Laila.

Anne Bente sa...

åh.... så super flot, og super flotte billeder, en rigtig god ide
klemmm

Connie sa...

Nydelig :O)
Så mye lekkert du har tryllet frem siden sist jeg var her.
Du er bare såååå kreativ.
Ha en fin dag.
Klem Connie

Toi9 sa...

Skikkleig stilig med treet!! Og blåfargen herlig!
Dette var en utrolig fin ukes LO :)

Ha ei fin uke :)
Klem Toini

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails