Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

tirsdag 19. oktober 2010

Til liten og stor

Et easelkort til lillebror og en sparebøsse til storebror.
Dette ble min løsning på denne  oppgaven hos :
Kreative-Krumspring--kk3-til-en-liten-og-en-stor.
Jeg har brukt hvit kartong, tomatpurre-boks, mønsterark uten navn. Tekst skrevet på pc. Stanset ut med Spellbinders og QK dies. Svertet kanter med VersaColor vanilla. Blonde, satengbånd og sikk-sakk-bånd. Tåteflasken er fra Kuttut og rosene fra WO. Politibilene er klistremerker, limte de på hvit kartong, klipte de ut og  limt på med 3D-puter. Rullen på kortet er til å ha pengeseddel i. (hadde ingen her nå).
Lagde et skrivefelt som er stukket ned i lommen på baksiden av kortet.





                                       Ha en fin dag!

26 kommentarer:

Mona Evy sa...

ÅÅ, så lekkert Bodil! Nydelig farger du har brukt!
Klem, Mona

Rønnaug S. sa...

Nydelig! Det var en knallgod ide!

Lambi sa...

For et koselig sett dette var! Herlig pyntet og skjønne farger! Klem

Knerten sa...

Å, så vakkert, Bodil ! Nydelige farger, og stilig dekorert :-)

Toi9 sa...

Dette var så utrolig fint!
Så utrolig fin sparebøsse da!!
En fin idè :)
Kortet var så dekorativt!
Ha en fin dag :)
Klem Toini

Linda sa...

Så nydelig bidrag!Sarte og delikate farger, jeg likte det kjempegodt! Tusen takk for at du ville bli med på denne utfordringen!

Sissel sa...

Kjempenydelig Bodil, fine farger også pynter du så fint og originalt. Du har så fine løsninger på dekoreringen din.

Klem Sissel

Anne Bente sa...

nejjjj noget såå lækkert det hele
klemmm

Pinklady 68 sa...

Ååå, så nydelig kort og sparebøsse!!
Smart med en fin ting til storebror også:-) og i samme stil som minstemann får. Det må jeg lifte ved en passende anledning.

Ha en fin kveld!
Klem Laila.

Tove's Hjerterom sa...

Heia, jeg vil bare sifra om at det ligger en liten hilsen til deg i bloggen min.
Stikk innom å ta en titt.

Klem fra Tove Irene.

Pia sa...

wow så lækkert med mange fine detaljer, flot sæt

Gro aka emrille sa...

Så utrolig stilig!
Herlig bidrag:)

Therese sa...

Wow Bodil! To flotte prosjekter. Så søte detaljer på easel-kortet og sparebøssen ble kjempefin. Du er ei flink dame, det er helt sikkert! Klem :)

Ellinore sa...

Ååååå....så mye flott du lager....du lager så mye forskjellig....har nok mye og lære av deg.....og en kjempeflott ukes LO.....som vanlig.
Klem.

Trine sa...

Så kreativt og flott:)

Meretekj sa...

Kjempelekkert var dette.
Du er så kreativ!

Connie sa...

Wow så kreativ du har vært igjen.
Så lekkert.
Ha en fin kveld.

UlrikaT sa...

Vilket søtt kort og så artig ide med en spareøsse! En perfekt present till lillebror og storebror! :)

Papirskreppa sa...

Du er bare super flink, Bodil. Så nusselig dette var :)

oheidia sa...

WOW - dette var en kreativ oppgave som du har løst med glans og så koselig med samme papir og farger til liten og stor!

Du lager bare så utrolig mye fint - alltid morsomt å besøke bloggen din!

Klem

Helle sa...

Hei Bodil
Du imponerer til stadighet,kjempeflott!!

Takker samtidig for alltid flotte kommentarer i min blogg!!!

-Helle-

Jorill sa...

Helledussen så søt denne var.
Imponert av kreativiteten din, du er superflink. Ligger noe til deg i bloggen min.

Klem Jorill

Mona`s Bittelille Scrappekrok sa...

Ååååhhh.... for noen søte kreasjoner. Klem...Mona

Mona sa...

Så søtt dette var! Kjempe god ide', fine farger og flott pyntet!
Tusen takk for koselige kommentarer i bloggen min, setter stor pris på det!
Ha en super helg!
Klem fra Mona

Guro sa...

Dette var vakkert Bodil! Du lager så masse flott og ikke minst så masse forskjellig. Ønsker deg en super helg :-) Tusen takk for at du deltar på candyen min, har lagt 3 lodd i potten til deg som jeg trekker søndag!
Klem Guro

Randi Th. sa...

Så utrolig nydelig! Fargene du har brukt er også bare helt nydelig!

Ha en super uke!

-klem-

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails