Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

lørdag 18. september 2010

En til :)

Jammen ble det en post-it blokk til i dag :) Lagd på samme måte som de under her.
Synes dette bildet med denne engelen er så fint, så da ble det med på denne også.  Noen restebiter har jeg fått brukt. En blomst fra???,tror jeg kjøpte de på Papirgleder. Så har jeg lagd noen blomster knopper som jeg fant her stampartic-home-made-rosebuds. Støvbærere, bling og glitterlim.
Sender inn til Thats just so cute-bursdagsbarnet-befaler, som vil se en engel :)

14 kommentarer:

Hege sa...

Så flotte post-it blokker du lager, Bodil:) Denne var bare helt herlig!
Ønsker deg en fortsatt flott lørdagskveld, klem:)

Mona sa...

Så lekre disse post-it blokkene er!

Jorill sa...

Denne var kjempelekker !!
Ha en fin kveld videre. Klem :0)

Gro sa...

Like lekker som den forrige

Ellinore sa...

Her var det jammen blitt produsert mye flott --i det siste, nydelige de Bind-it-all produktene dine.....flott pyntet.
Ha en fortsatt fin helg.
Klem.

bestevenn sa...

Nydelig bilde. Og de blomsterknoppene du har laget var helt fantastisk flotte. Ønsker deg en fin søndag.

Yvonne sa...

Herlige post-it bøker du har laget! Skikkelig moro ikke sant? Jeg lagde en hel haug når jeg hadde kjøpt min Bind-it :) Utrolig lekre de blomsterknoppene du har laget her og.
Ha en super søndag!
Klem

Knerten sa...

Nydelig, Bodil, du imponerer med din kreativitet !
Ha en fin søndag i solen :-)

Guro sa...

Wow så nydelig Bodil!!! Jeg må si meg imponert over spennvidden i det du lager; du er en stor inspirasjon :-)
Ha en super søndag; her ser det ut som om sola har kommet på besøk igjen ;-)
Klem Guro

Connie sa...

Så lekkert:O)
Blomstene du har laget ble jo bare så nydelige. Fikk lyst til å prøve meg på dem jeg også.

Ha en fin søndag.

Marianne-db sa...

Wow, så nydelig post it blokk! Likte bildet du har brukt og flotte farger!

Gunn-Elin sa...

Oiiiii.... Denne ble bra fin :) Må bare se på den mange ganger, og om og om igjen. Kjempelekker!

~Isabell~ sa...

super herlig post-it-blokk. Kult med ringmarg=)

takk for ditt bidrag=)

pia iris sa...

herlighet så yndig og lekker. herlige farger og flott pyntet.
takk for ditt bidrag. ha en flott uke. klem pia

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails