Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

mandag 16. august 2010

UKE 32

Nok en ukesLO fra meg. Denne gang inspirert av lørdagens BigOne pizza :) :) 
Jeg har brukt en hvit kartong, klipt ut framsiden av pizza-esken og lagd pizzabiter av bazzill og bilder. Dekorert med diverse blomster, brads og noe småtteri jeg hade liggende. Tittel og tall er stanset ut med Sizzix Cattycorner alfabet med skygge.
Ønsker alle en fin dag.
Og takk for alle hyggelige komentarer dere gir meg :)

14 kommentarer:

Jannhild sa...

Hei vennen!!
Herlig Lo du har laget! Stilig med pizza formen :)

Lenge siden jeg har vært å lagt igjen kommentar hos deg nå, så nå er det absolutt på tide!! Tusen takk for at du kikker innom til meg, og legger igjen alle de koselige kommentarene!! Setter stoooor pris på det!

Du har laget myyyye lekker i det siste, og trillebårene dine er bare sååå nydelige!! Takk for at du deler oppskriften med oss andre.

Ha en super dag, nå skal vi gå å bade i vannet, det er 26gr her på øyen i dag!!!!

Klem fra Jannhild

bestevenn sa...

Herlig ukes-LO. Morsom ide med pizzaformen. Må inn og titte på hva du tar med, stadig like morsomt. Ønsker deg en innholdsrik uke til neste LO!

Aud Kirsten sa...

Utrolig flott LO! Og som alltid mange flotte detaljer:)

Knerten sa...

Så herlig LO, og så kreativt og forme den som en pizza; knallstilig, Bodil !
Takk for at du lar oss følge med og se hvo bra du har det :-)
Ha en flott uke.

Pinklady 68 sa...

En herlig og flott ukes LO Bodil!
Smart og kreativ form....mange fine detaljer her.
Den sjokoladekaka så jo bare så god ut da:-)
Ha en fin mandags kveld!
KLem Laila.

UlrikaT sa...

WOW, vilken herlig og unik layout! Jeg blir på riktigt godt humør når jeg ser den her!

Gry-Beate sa...

Du lager bare de nydeligste LOèr!!!

;0)Gry-Beate

Therese sa...

Gurimalla, så mye fint du lager. Denne er inget unntak. Skikkelig morsomt laget. Og den nydelige lille trillebåren da. Kjempesøt. :)

Gladie sa...

Så gøyal ide med pizzaformat :)

Ellinore sa...

Artig den Pizza LOen....flott og detaljert...som vanlig.
Ha en fin uke.:) Klem.

Lenas kort sa...

Jeg er imponert! Knall flott lo :-)

Hege-Annie Simonsen sa...

Så stilig! Artig idé! Herlig LO!! :)
Ønsker deg ei knallfin uke videre! Klem, Hege

Hege sa...

Så herlig denne ble! Likte skikkelig godt den pizza stilen, og flott pyntet som alltid.
Jeg har vært sløv på kommentarer en stund nå, men skal skjerpe meg!
Håper du får en flott og kreativ uke:)
Klem Hege.

Tone K. sa...

Du og du så flott og ikke minst artig !! :o)
Kjempegøy med pizza som utgangspunkt....virkelig kreativt ! :o)
Herlig !! :O)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails