Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

mandag 9. august 2010

UKE 31

Nå er det klart for en ny ukesLO.
På denne har jeg brukt ark fra CreativeClub og fra en motivblokk, Black & White. Kassalapper, merker fra en genser Jan kjøpte seg denne uken og  lokket fra en jordbæris. Qk dies, knapper og "klips" fra dropsposene. Hjertene er kjøpt på Nille. Tekststripene er skrevet ut med mitt nye leketøy :) Og så har jeg brukt stiftemaskina.


I dag er det grått og overskyet igjen. Får håpe solen titter fram igjen snart

 Fant dette bildet i en blogg for en stund siden. Synes det er så morsomt :)
Ha en fin dag alle sammen :)

13 kommentarer:

Grethe sa...

Nok en flott oppsummering av uka fra deg!
Kjekt å følge deg!

Maya sa...

Så flotte disse ukes-layoutene dine!
For ett herlig album du får å bla tilbake i!!
Klem fra Maya

Pinklady 68 sa...

Er bare så fine disse ukes LOène dine:-)
Mange fine detaljer som alltid...perfekt sammen med bildene!
Ha en fin og kreativ uke! Klem Laila.

Yvonne sa...

Ha-ha, jeg digger bildet av scrappedamene! Og kjenner meg veeldig igjen...
Enda en kul ukes-LO! Du er så utrolig KREATIV! Hvem i all verden tenker på å bruke merker fra en genser lissom? Kjempekult!
Ha en super uke!
Klem

Knerten sa...

Utrolig morsom stripe du har her, Bodil :-) Fikk nesten skjenn av min kjære på lørdag da jeg brukte .. noen (mange) timer på et kort.., men du verden som jeg koste meg, HELE TIDEN, da !!
Nok en herlig LO fra deg, får rent på vafler her jeg sitter, jo ! Har sansen for at du bruker noe som er innom hendene i l a en uke; det er jo det som er kreativt !
(Har sendt deg en mail -TUUUSEN MANGE TAKK; KJÆRE DEG).
Klem
Turid

bestevenn sa...

Så fin LO. Mange morsomme øyeblikk som er fanget inn hos deg. Og kjempemorsom den tegningen.

Lenas kort sa...

Jeg er så imponert over disse ukes lo'ne
dine :-)Herlig :-) Flott tegning også :-)he,he.
...ja...er noe igjen kjenende der je :-) Ha en flott dag :-)

Gladie sa...

Så stilig side! Herlig med alle de finurlige detaljene som understreker bildene så godt :) Digg tape, da :)

Ellinore sa...

Såååå....flink du er, skikkelig flotte disse LOene dine:) Ha en fortsatt fin uke.
Klem.

Mona Evy sa...

Stillig!!

Lene sa...

Det er så stilig å se ukes LOene dine! Digger alle detaljene !
Ønsker deg en flott uke !

Randi Th. sa...

Disse LO'ene dine er bare utrlig flotte! Så mange bilder og detaljer! Du er så flink så!

Her har vi 25gr i dag.... Sol og skyre om hverandre. Godt å være til!

Ha en super dag Bodil!

-klem-

Tone K. sa...

Så artig med ukes LO ! :o) også så flott !!
Gøy at du har fått med deg iskrem-papir også...kjempefin side !! :o)

....hihi...og kjempeartig stripe du har lagt inn...er nesten som meg det der ...hahaha :o)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails