Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

tirsdag 3. august 2010

UKE 30

Her er den ..... litt av et puslespill å få i hop disse ukesLO'ene samtidig som jeg har ferie og besøk. Så da får scrappinga komme i andre rekke foreløpig.
Bakgrunnsarket er fra DCWV, mønsterark fra SEI, brukt av begge sider på det. Restepapirer til puslespellbrikkene (cuttlebug). Stemplene og rosene jeg fikk av Marianne har jeg også brukt. Stemplene er fargelagt med Touch Marker. Ellers er det litt forskjellig av blomster, bling, bokside, perler fra en lysmansjett, tepose, sjokoladepapir og klistremerker.


Ha en flott uke alle sammen. Klem :)

7 kommentarer:

Grethe sa...

Ser ut som en koselig uke.

Flott LO. Jeg liker disse ukesLOene dine!

Trine sa...

Flott Lo. Dyktig med disse ukes Lo'ene du:)

Ha en flott dag:)

Ellinore sa...

Atter en gang.....en flott LO.....du har dreisen på det der.
Klem.

Randi Th. sa...

Takk for alle hyggelige kommentarene du legger igjen. Jeg har vært så lat i sommer....
Ser at du ikke har ligget på latsiden. Like effektiv som alltid!

Ha en fortsatt fin sommer!

-klem-

Gitte sa...

Ej hvor er det endnu et flot uge LO. Super god ide at bruge puslespil til journaling.:) Det skal jeg huske.
Du må ha' en rigtig dejlig uge :)
Klem

Marianne-db sa...

Utrulig imponerende at du får laga en LO om hver uke :-) Denne er kjempefin som alltid!

bestevenn sa...

Ser ut som en innholdsrik uke. Morsomt å se hva som har skjedd, - i hvert fall noe av det! Håper au'en er blitt bedre!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails