Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

tirsdag 31. august 2010

Trillebårkort igjen :)

Jeg har lagd enda et trillebårkort  :)
Den grønne kartongen og det rutete arket er fra Ladybugandfriends,  og det røde med roser er vel et Tilda-ark. På dette har jeg stanset ut en blomsterbord øverst. Hvit og rød kartong til tekstpanelene som er stanset ut med spellbinders. Tekststempel fra NSS. To røde knapper til hjul, brads, charms, paljettblomster og primablomster. En heklet blomst. Finèr-hjerte med marihøne. Sølv glitterlim. Bladene er stanset ut med en puncher. Lagde små "perler" av rosa 3D-liner (for jeg hadde ikke nok halvperler i rosa). Grønn blonde fra ccHobby.
Oppskriften finner du  HER.
Sender inn til Sukkersøtt.-utfordring-90-pynt-med-blomster-og perler




Ha en fin dag :)

13 kommentarer:

UlrikaT sa...

Så flink du er på de her trillebårkorten! Superfint det her også!

Anne sa...

Superherlig, morsom med det kortet som kan tas ut! :)
Flotte farger og pynting.

lissy-hanne sa...

Hvor er den bare yndig den lille trillebør.Tak for beskrivelsen. den skal jeg prøve.
KH

Connie sa...

Nydelig nok en gang.
Stilig med blomster i den store trileebåra også.

Ha en fin kveld

Ane sa...

nei men så kult!! Denne var jo kjempe lekker! Herlig pyntet:)
Takk for du deltar hos sukkersött denne uken :)
Klem Ane :)

Gry-Beate sa...

Rett og slett nydelig!!

;0)Gry-Beate

mettepip sa...

Så utrolig stilig kort Bodil!
Kjempeflott!
klem fra
Mette

Linda W sa...

helt rått, digger korta dine.
klem

Sissel sa...

Disse trillebårene dine er bare så nusselige og flott pynta. Morsomt med kort som ikke er flate.

Klem Sissel

Gro sa...

Åååå den var flott. Lekre farger og utrolig nydelig pyntet.
takk for at du deltar hos Sukkersøtt.

Klem :o)

Lenas kort sa...

Aldeles nydelig :-) Du er så flink med disse kortene :-) Ha en flott kveld :-)

Hege-Annie Simonsen sa...

Oi, så herlig trillebår!! Nydelig kreativt med sånne prosjekter som ikke er bare vanlige "A4" kort! :)

ha en fin dag! klem

Randi Th. sa...

Disse trillebårene dine er bare kjempeflotte! En gang må jeg prøve meg på en slik!!!

Ha en herlig dag!

-klem-

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails