Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

onsdag 18. august 2010

Pringles-boks

Vintage Udfordring , #5 er "altered items" og jeg har da dekorert en helt vanlig pringles-boks. De vil også se bilde av boksen før dekorering. Her er den :


Jeg har kledd inn boksen med gamle boksider. Mønsterark fra MME. Ensfarget ark fra Nille. Bilde fra nett. Har raspet og svertet kanter og hatt på gull-glitterlim. Blonden er kjøpt i Sverige. Hyssingen  og bladene ?, Deler av en stor blomst fra Nille, te-roser fra Papirgleder?. Roser og blader fra WOC. Hjerte-charms fra Kuttut har jeg embosset med embossingpulver gull med glitter, den henger i et kjede og er festet med en sikkerhetsnål.

15 kommentarer:

Linda W sa...

Nydelig arbeid, spis mere potetgull så jeg kan se flere slike hihi.
Herlige farger, klem

Berit sa...

Så flott boks!
Jeg fikk noen mentosbokser forrige dagen - planen er no' lignende med de ;)
Masse annet flott her i bloggen sin også - kikker oftere enn jeg er flink til å skrive..

Klem

-Sanna- sa...

Den ble nyyydelig, Bodil.

Anne sa...

Woow, så lekkert!
Utrolig flott pyntet, virkelig utnyttet "formatet"! :)

Pinklady 68 sa...

Nydelig vintage boks Bodil!
Herlige farger, pynt og et koselig motiv:-)
Ha en fin og kreativ kveld!
Klem Laila.

Ellinore sa...

Såååå....flott den ble, masse fine detaljer.
Klem.

Connie sa...

Nydelig Bodil :O)

Therese sa...

Åh, så lekker. Masse herlig pynt. :)

Linda S. L sa...

wow wow wow!! jeg må få tak på pringles bokser nå!! fy fabian så lekker denne var. masse herlig pynt på :D
takk for at du er med å deltar på vår utfordring hos 'vintage Udfordring' :D
klemm fra Linda

Lenas kort sa...

Så lekker den ble :-) Jeg har en pringels boks liggende med scrapping i tankene....så plutselig kommer det nok en fra meg også :-) Ha en god natt :-)

Mim... sa...

Oj oj så flott!! då måste man börja äta sånt nu för att få tag på den läckra boxen?

Tone K. sa...

Rett og slett nydelig !!!
Utrolig flott !
:o)

Filharmonica sa...

Nydelig eske :-) Takk for at du deltar i vintageutfordringen, og lykke til!

Benita sa...

Det er sjovt at se hvor svært det er at gætte hvad der har været i æsken før, når den først er pyntet. Super lækker æske du har lavet.

Tak for deltagelsen i vintageudfordringen.

Lille`s hule sa...

Hei, så flott pringelsboks :)
Jeg har laga ferdig 6 som jeg skal ha med på ei messe...men aner ikke hva jeg skal ta for de...
Selger du?
Hvor mye tar du evt før de da?
Ha ei fortsatt fin og kreativ uke :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails