Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

torsdag 12. august 2010

MINIALBUM

En sommer er... har jeg kalt dette minialbumet. Str er 10 x 15 cm. Oppskriften er i juli/august nr av Scrapbooking m.m. Permen er lagd av voksduk. Jeg lette huset rundt  men måtte til slutt gå til en god hyttenabo og få en bit, tusen takk Astrid :)  Ellers så er det brukt diverse kartong og mønsterark. Blonder og bånd. Bilder som "er en sommer" for meg og masse tekst og  diverse stæsj.

Og til slutt vil jeg si TUSEN TAKK for alle de hyggelige komentarene dere gir meg. Det setter jeg stor pris på. Skal ta meg en bloggrunde senere i kveld og se på alt det flotte dere lager :) ha en fin kveld, klem :)

14 kommentarer:

Guro sa...

Nydelig!!! For en fin måte å samle sommerminner :-)
Nydelig pyntet og masse flotte farger.
Ha en fin kveld!
Klem Guro

Gladie sa...

Wow, det ble rålekkert! Så forseggjort på så kort tid - det er imponerende! :) Likte velig godt fargene og papirene og pynten og - i det hele tatt alt! :)

Pauline sa...

Kjempestilig Bodil, kjempestilig!
Og for en flott måte å samle sommerminner på!
Ha en fortsatt fin august, klem! :-)

Jorill sa...

Åååhhh so stilig dette var:0)
Ha en fin kveld videre :) Klem

Lenas kort sa...

Så hærlig detta vesle albumet er :-)En flott sammling av sommer minner :-) Ha en flott kveld :-)

Pinklady 68 sa...

Wow, du lager bare så mye forskjellig og fint!!
Et nydelig sommer album Bodil!
Ha en kreativ og fin helg:-)
Klem Laila.

Linda W sa...

Guri.
Så nydelig.
Alt du gjør er så herlig gjennomført, takk for all inspirasjon du gir.
klem

Rønnaug S. sa...

Så nydelig album du har laga. Må finne den oppskrifta, men sannelig var bladet utsolgt på Narvesen... Ditt er så vakkert. Og så så kjekt å å lage temaalbum.

Nå skal de søte "små" under dyna. Best å sette i gang så de sover før jeg legger meg selv ;)

Gry-Heidi sa...

Oi, for et lekkert album !! En super måte å samle gode sommerminner på :)

Klem :)

bestevenn sa...

Så flott album du har laget. Kjempefin måte å ta vare på gode minner.

Mona sa...

Så lekkert dette var! Mange flotte detaljer!
En flott måte å samle minnene på!

Ha en super helg!
Mona

Tone K. sa...

oi...så utrolig flott denne var !! :o)
Skikkelig fint album :o) Så detaljrik og stilig !!
Knallfin !! :o)

UlrikaT sa...

WOW! Helt otroligt lekkert! Vilket arbete du har lagt ned i det her!

Ellinore sa...

Flott "Mini album".....så mye fint du lager.
Klem.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails