Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

lørdag 7. august 2010

Leke sammen

Juhuuu..... det ble litt scrapping i dag. Men det satt jaggu langt inne......dette ble da resultatet.
Litt rotete kanskje...jaja.
Har brukt ark, bånd, blomster og blad fra CreatveClub. De ensfargede arkene har jeg kjøpt på en bokhandel. Ellers er det noe fra Panduro, Inkido, Tim Holtz dies og litt forskjellig fra her og der.


Ønsker alle en riktig god Lørdagskveld. Ny episode med Beck på TV'n i kveld og den skal jeg se :)

9 kommentarer:

jannes hobbykrok sa...

Ikke rotete,bare kjempestilig!!!Herlig mønsterark,og koselig bilde!
Klem,Janne

Lambi sa...

For en herlig og glad-farget LO! Denne var jo helt skjønn! :) Digger fargebruken din her jeg! :) Og sånne hengsler har jeg fått helt dilla på! Synes det er sååå stilig!!! :) Klem

Anonym sa...

What a precious photo and so beautifully scrapped!! great details!! love this!

Linda W sa...

Ikke rotete bare fargerik og søt....

Pauline sa...

Herlig bilde og fargeglad og flott side!
synes ikke den er rotete jeg. ;-)

God lørdagskveld til deg og, klem! :-)

Ellinore sa...

Ble flott den LOen....ikke var den rotete heller, nydelig bilde, stilig pynt.
Klem.

UlrikaT sa...

For en herligt lekfull og fargerik layout!

Lenas kort sa...

Herlig fargerik lo :-) Blir glad av å se på den :-) Ha en strålende flott søndag :-)

Gladie sa...

Så nydleig side - flott kombinasjon av mønster og ensfarget - og nydelige farger! Er babyen den samme Anne Marit som kommer mnedlesset med scrappesaker i ukes-LOen? Synes ikke det er så lenge siden 1986 liksom, men det er jo faktisk 24 år - gosj!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails