Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

lørdag 28. august 2010

Hurra for deg......

Jeg har lagd enda ett kort etter samme skisse som de under her. Litt mer rufsete og røft ble dette guttekortet. Men jeg ble ikke helt fornøyd. Men man blir ikke alltid det, sånn er det vel for de fleste.
Har brukt papirer fra KarenMarieKlip og LauraAshley her også og hvit kartong. Rufset og svertet kanter. Sizzix og Spellbinders dies er brukt. MS puncher. Stempel fra Ladybugandfriends, farget med TTM.Hyssing og bling.
Når jeg nå har sendt inn de andre kortene får jeg vel sende inn dette også til
Sketchy Colors #35 - skisse.

                                               Ønsker alle en riktig god helg :)

19 kommentarer:

Gry-Beate sa...

Et skikkelig kult kort!!Nydelig motiv, og det mønster arket var lekkert!!!

;0)Gry-Beate

annes paperfun sa...

Så stilig og tøft kort!
Likte godt mønsterarket du har brukt.
Det passet så fint til den røffe stilen og syntes absolutt du burde være fornøyd med dette :o))
Takk for at du deltar med enda et bidrag :o))
Klem Anne

Therese sa...

Kanonstilig kort. :)

Gry-Heidi sa...

Dette var superkult !!
Ha en fortsatt fin lørdag :o)

Klem :)

Pinklady 68 sa...

Så stilig og tøft guttekort!
Flott med litt røffere kort også:-)
Men ikke alltid like lett synes jeg...Du klarte det meg glans!!

Ha en fortsatt kreativ og fin helg!
Klem Laila.

mettepip sa...

Synes dette var supert jeg Bodil! Du har all grunn til å være fornøyd med dette! Ble så røft og fint med det mønsterarket. og det var et utrolig herlig motiv da!
Ha en fin helg!
klem fra
Mette

Linda W sa...

råtøft luikte det tauet på midten flotte farger sammen.
klem

Connie sa...

ikke helt fornøyd..... hallo rå lekkert gutte kort du har laget.
Kjempefint.

Ha en fin kveld.
Klem Connie

Mona`s Bittelille Scrappekrok sa...

Jeg synes kortet ditt ble kjempekult! Utrolig flott bakgrunn!

Mona sa...

Så tøft guttekort! Synes det var kjempe flott jeg!
Liker papiret du har brukt!

Ha en fortsatt fin helg!
Mona

Miss StampAlot sa...

Heisann =) Tusen takk for kommentarer inne hos meg. Setter veldig stor pris på det, selv om jeg ikke har data hjemme, og skjelden har mulighet og kommentere tilbake. Lurer på om ikke jeg er skyldig deg en giveaway ? Tror du var sånn "først av 3 til og svare" pay it forward, men fikk ikke mail fra deg med adressa di, så pakken ligger klar til deg =) TROR DET VAR DEG..

Kjempeflott kort du har laget her. Så STILIG mønsterark, måtte se nærmere på det, trodde faktisk det var "ekte tau..." FNIS.. utrolig flott motiv, og herlige detaljer =)

Klem

Miss StampAlot sa...

Jaaa =) Det kan det være.. Husker ikke helt.. men kan alltids sende en uansett =) Bare send adressa til marielle_jakobsen@hotmail.com, så skal jeg sende den til deg ut i uka =)

Helle sa...

Hei Bodil
Takk for koselig kommentar !
Jeg synes disse korta dine var kjempeflotte,stilig papir,- -Eh,har du strikka papiret sjøl ;-)
Ha en deilig søndag!

-Helle-

UlrikaT sa...

Jeg syns det blev ett kult guttekort, stiligt med tauet og den stempeln er skikkeligt manligt!

Hege sa...

Så herlig kort!
Og takk for at du vil være med i candyen min. Ikke mange dagene igjen før den skal trekkes nå;)
Klem Hege.

Lene sa...

Utrolig stilig kort ! Digger mønsterarket du har brukt her - ultrakult !!!

Mona`s Bittelille Scrappekrok sa...

Heisann Bodil!

Tusen takk! Det er første gang jeg vinner en scrappekonkurranse. Kjempearti er det. Håper det blir flere etter hvert, hehe.

Klem...Mona

Wenche sa...

Skikkelig tøft mannekort!! Herlig mønsterark. Takk for hyggelig kommentar i bloggen min. Følg med for det kommer nyheter!!

bestevenn sa...

Stilig herrekort du har laget, flotte ark og tøft stempel.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails