Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

fredag 27. august 2010

Guttekort

I går ble jeg sittende her uten internett og da fikk jeg masse tid til å være kreativ. Dette guttekortet er ett av de og det sender jeg inn til  Sketchy Colors #35 - skisse.

Har brukt hvit kartong. dobbelt mønsterark fra Karen Marie Klip og et ark fra Laura Ashley. Hjørner og tag er stenset ut i brun papp med Sizzix dies. Svertet kanter. Noen gamle knapper. Papirsnor. Bling stjerner. Motivet er fargelagt med Touch Twin Marker og stanset ut med spellbinders.Tekst på tag er stempel fra North Star. Teksten inni kortet er skrevet på pc.


Ha en flott dag alle sammen :)

7 kommentarer:

Jorill sa...

Dette var et utrolig flott guttekort!
Stempelet var kjempesøtt og stilig med alle knappene rundt.

Ha en fin dag videre.
Klem :0)

Grethe sa...

Utrolig flott guttekort! strålende med slike kreative kvelder!

Pinklady 68 sa...

Et nydelig guttekort!! Helt herlige disse fargene sammen og et flott motiv:-)
Likte veldig godt mønster arkene på kortet også!
Ha en fin og kreativ helg!
Klem Laila.

Anne sa...

Kjempeherlig, så flott pyntet! :)

annes paperfun sa...

Ååå dette kortet likte jeg godt!
Igjen herlige farger og liker så godt hjørne pynten.
Takk for enda et bidrag til SC :o))
Klem Anne

Knerten sa...

Kjempestilig guttekort, Bodil ! Oppussing poå bloggen også ? Syns stadig jeg oppdater noen endringer jeg, stilig :-)

Anonym sa...

Dette kortet var råstilig :)
Flotte farger og tøff dekor!

Takk for hyggelig besøk inne hos meg :)
Ha en fortsatt fin tirsdag:)

Klem tilbake

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails