Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

fredag 27. august 2010

Gratulerer med dagen

Her kommer det andre kortet jeg ble ferdig med i går kveld :)
Sender også dette inn til Sketchy Colors- # 35-skisse.

Har også her brukt ark fra Laura Ashley og KarenMarieKlip og hvit kartong. Raspet kantene denne gang og svertet med vintage photo. Og så har jeg fått brukt min nye puncher fra MS :)  Gratulerer stempel fra NSS. Stempel fra Motivet er også her fargelagt med Touch Twin Marker. Stanset ut med Spellbinders. Roser fra WOC, blader kjøpt hos Papirgleder og knoppene er noe jeg har hatt liggende leeeenge.  Stickles star dust og rødt glitterlim. Bling. MS sommerfugl har jeg satt sammen to og to med 3D-puter. Teksten inni kortet er også her skrevet på pc. Alle disse tekstene er hentet fra min mors minnebok.


Tusen takk for alle hyggelige komentarer :)  Ha en fin dag, klem :)

13 kommentarer:

-Sanna- sa...

Så koselig stempel dette var.
Flott pyntet.

Ulrika sa...

Vilket fint kort! Så fint du har pyntat alle sider!

Anne sa...

Nydelig flott, virkelig skjønt pyntet. :)

annes paperfun sa...

Skal si du er i "siget"...enda et herlig kort og du har flotte løsninger på skissen...morsomt å se hvordan du har løst de forskjellige på alle tre kortene :o))
Takk for bidragene til SC.
Klem Anne

Pinklady 68 sa...

Wow, skal si du er kreativ og produktiv Bodil! Nok et nydelig kort! Så herlig dette søte motivet også:-) MS punchen stilig sammen med fargene og pynten.
Lykke til med alle tre bidragene hos SC!

Klem Laila.

Sissel sa...

Blir imponert over effektiviteten din, så mange kort på kort tid...
Og flotte blir de alle, likte spesielt godt stemplet av han gutten under her.

God helg!!
Klem Sissel

mettepip sa...

Så flott og gjennomført kort Bodil!
Masse lekre detaljer og et herlig søtt motiv!
Så flott MS-punch du har fått deg!
Ønsker deg en rikTig fin helg!
Klem fra
Mette

Linda W sa...

himmel og hav for et kort du har laget, digger stemplet. herlig pyntet på alle sider.
klem

Heidi sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Heidi sa...

For et nydelig kort!!
Lekre farger,et herlig motiv og masse flotte detaljer :))
Og like lekkert og gjennomført på innsiden :))

Ønsker deg en kreativ helg!!
klem fra Heidi:)

bestevenn sa...

Så utrolig mye fint du lager for tiden. Har vært ganske opptatt fremdeles med å hjelpe min datter og familie med praktisk arbeide, og så måtte jeg en tur innom bloggen din for å se hva som skjer! Så mye du har laget, og mye lekkert. Herlige kort og blondebøker. Hadde du bodd litt nærmere, kunne du kommet og scrappet hos meg sammen med en liten gjeng imorgen! Ønsker deg en fin kveld.

Knerten sa...

Så flott kort med nydelig motiv, Bodil. Likte godt kombinasjonen av mønsterark, og oppsettet av samme, det var stilig !
Ha en fin helg :-)

Guro sa...

Herlig!!!! Skikkelig flotte farger sammen og nydelig pyntet :-)Motivet er nydelig malt og pyntet.
Du lager utrolig masse flott om dagen. Stilig bruk av puncher bak.
Ha en super helg!
Klem Guro

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails