Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

fredag 16. juli 2010

JUST BECOUSE

Nå blir det ferie og late dager her hos oss, herlig :) Som om ikke jeg har nok av de fra før .....haha... men i allfall han som jobber og sliter  har ferie fra i dag da og da blir det jo ferie på meg også :)
Det kommer nok flere innlegg her i bloggen likevel..........jeg klarer vel ikke en sommer uten papir og stæsj :)

Har lagd et lite kort i dag, just becouse....str 12,5x12,5cm, av litt forskjellig papirer, stempel, blomster, hengsle, bånd, bling, brads og sommerfugl :)
Ønsker alle en fin sommer enten dere er hjemme eller borte, har sol eller regn.
Sommerklem fra meg :)

9 kommentarer:

bestevenn sa...

Så glade og sommerlige farger. Herlige kort! Og ønsker deg en god ferie. Ferie er å gjøre noe annet enn det man ellers pleier, - og da blir det vel ferie på deg også? Ønsker deg en flott dag.

Grethe sa...

Et søtt og fargerikt sommerkort!
Deilig med ferie! Her nyter vi den til fulle!

Trine sa...

Så flott og fargerikt sommerkort:)

jannes hobbykrok sa...

Stilig!Dette ble et skikkelig gladkort!

Aud Kirsten sa...

Et herlig sommerlig kort, et skikkelig glakort:)
Ha en fin sommer!
klem:)

Gitte sa...

Et rigtig skønt sommerkort i nogle dejlige farver. Man bliver helt glad at de farver. :)
Du må ha' en rigtig fin sommerferie.
Klem

Miaa sa...

Hej och tack för länken till vattenkannan! Jag ska prova den någon dag! I morgon ska jag på pysselträff, kanske kan jag göra den då.

Med Vänliga Hälsningar Miaa

Ellinore sa...

Et helig og sommerlig kort....med friske farger,
Den putteboken var spennende.....tror jeg må prøve meg på en sånn....etterhvert:)
God Ferie....med håp om masse fine dager.
Klem.

Anonym sa...

What a pretty and colorful card!! love it!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails