Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

mandag 15. mars 2010

UKE 10

Jaddddaaaa LOen for uke 10 er ferdig. Ble ferdig i går kveld, men har ikke hatt tid til å legge inn noe før nå. En liten pust foran pcen før jeg må videre.
Bakgrunnsark Konfetti fra My Mind's Eye, turkis kartong fra Ladybugandfriends, det røde er fra DCWV, sirkelene er revet fra en gammel bok, chipboard swirler, bling, den grønne blomsten fikk jeg i GS pakke og turkis glitterlim.


GUTTEKORT
Så fikk jeg ferdig et guttekort til også.....
Lyseblå kartong, stripete ark fra DCWV+ diverse. Stempelet er fra Dustin Pike, fargelagt med Touch Marker.

7 kommentarer:

bestevenn sa...

Så morsom ukeslo igjen. Så morsomt å se på bildene og lese hva du skriver. Gøy å se hva du velger ut også. Og flott guttekort. Liker stempelet ditt veldig godt.

Meretekj sa...

Stilig lo!
Guttekortet var og flott!

Yvonne sa...

Herlig kort og LO! Du er så flink med disse friske fargene, sjøl får jeg litt småangst når jeg gir meg i kast med dem, men du ruler! Hva gjør du med alle ukelo'ene, blir de satt i album eller? En veldig god idè med sånne LO'er da, så har man oversikt over hele året.
Klem

Pinklady 68 sa...

Nok en lekker ukes LO, Bodil!
Både den og de tre forrige kortene dine ble fargerike og flotte:-)
Ha en kreativ og fin ny uke:-)
Klem Laila.

Anonym sa...

Fargerik ukesLO du hadde laget, og jeg ser det er kommet påskeliljer i krukke hos deg nå også. Jeg måtte ha noen på trappa jeg også før helga. Nå er det VÅR! ☺☺☺

Likte kortet og jeg, dragestempelet var jo søtt da!! ♥

tone sa...

Kjempe fin LO.
Gutte korte var også kjempe fint.
Ha en strålende dag.
Klem Tone

Gladie sa...

Så herlige friske farger :) SEr våren er kommet til deg også :)))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails