Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

søndag 21. mars 2010

Skissekonkurranse

Papirgleder.no er det nå en skissekonkurranse der du kan lage Layout eller kort.
Dette er mitt bidrag til konkurransen.
Jeg har fulgt Anne Marits flotte LO.
Jeg har brukt svart kartong og lilla mønsterpapir (spring has sprung) fra Ladybugandfriends.com. Det mørklilla har jeg ikke noe navn på. Det med stjerner er fra en papirbok fra The Crafthouse Press. En gammel bokside (Belgisk). Heklet kant rundt mønsterarket. Blomstene har jeg også heklet selv. Lilla knapper, MS sommerfugl, QK bok. Halvperler. Håndskrevne tekstruter. Drømme er stanset ut med sizzix, Alpha-in-a-Box.

7 kommentarer:

Meretekj sa...

Kjempeflott lo!

bestevenn sa...

Stemningsfyllt bilde, og flott LO. Så fint med alt du har heklet av pynt, siden blir så personlig da.

tone sa...

Kjempe fin LO!
likte den lilla sommerfuglen.
Klem Tone

mettepip sa...

Så flott! Likte veldig godt heklearbeidene dine!
klem fra
Mette

Pinklady 68 sa...

Kjempefin LO av mammaen din, Bodil.
Lilla, svart og hvitt er så fint sammen.
Ha en fin kveld!
Klem Laila.

Ellinore sa...

Kjempefin LO artig med den blondekanten.
Fargene passer så fint sammen.
Klem Ellinore.

Yvonne sa...

Flott LO, og superstilig med heklet kant rundt. Falt pladask for den bittelille boka jeg, den var utrolig søt.
Klem

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails