Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

mandag 22. februar 2010

Røros-Martnan

Denne uken har vi vært et par turer til Røros. Vi må ha med oss martnan hvert år. Trosse kulde og sur iskald vind, hvert år. Er det ikke rart hva vi må utsette oss for, bare for å få med oss martnas-stemninga :)
Hadde ikke med meg kamera selv i år, så disse bildene har jeg fått :)
Her er det ett følge med forbønder som er på vei til Røros.
På vei inn til Malmplassen og åpninga av martnan.
 Det er mange som vil ha med seg dette :)
 Hest og slede er litt av et syn i våre dager. 85 ekvipasjer fra Norge og Sverige kom til Røros-martnan i år.
Midtsommertilbud???????????????????????????????????? Mange gode tilbud i bodene i gatene.
Middagsdans i sangerhuset hver dag, for de danselystne :)




5 kommentarer:

Pauline sa...

Så arti å se bilder av Rørosmartna'n!
Det er en av de tingene jeg gjerne skulle hatt med meg en gang i livet, tipper det er mye å se og oppleve!
Ha en fin uke! :-)
Klem!

mettepip sa...

Så flotte stemningsbilder! Kan tenke meg det var en kald opplevelse, - var jo kjempekaldt her i Østfold!
Ha en flott uke!
klem fra
Mette

Guro sa...

Nydlige bilder. Hestene var virkelig vakre, litt av et syn med hest og slede; idyll!
Takk for at du deler disse flotte bildene.
Klem Guro

Ellinore sa...

Hei Bodil.
Jeg synes du har en kjempekoselig blogg,flotte bilder fre Rørosmarten.
Prøver og få tatt meg en tur til Røros 2x i året,ble desverre ikke anledning til det i år.
Jeg har akkurat startet opp med blogg,men håper og klare og gjøre noe mer kreativt etterhvert.
Klem Ellinore.

Ellinore sa...

Hei Bodil.
Tartenusen takk det var koselig at du likte kortet, er litt usikker på hva som passer sammen nå i starten, men det kommer vel etter hvert

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails